![]() |
suiker en zoetstoffen
hey
ik moet nu al weer een po voor biologie maken en de opdracht is dat ik de voor en nadelen van suiker en zoetstof op zoek. maar overal waar ik dat intyp gaat t wel over suiker en zoetstof maar niet wat ik nodig heb hopelijk kun jij mij helpen,het is dringend alvast bedankt :) liefs sarita :D |
Zoetstoffen:
Voordelen; weinig tot geen caloriën (voor de lijnende mensen onder ons), veel minder van nodig om iets zoet te maken dan suiker Nadelen; sommigen zijn slecht voor het lichaam, hebben soms een rare na- of bijsmaak Suiker; Voordelen; natuurlijker, beter voor het lichaam (makkelijker verteerdbaar enzovoorts), geen nare bij- of nasmaak nadelen; slecht voor tanden (in grote mate en als je niet poetst, maar dan nog), veel caloriën, veel van nodig om iets zoet te maken.. Nou ja eigenlijk zijn de voor- en nadelen voor zoetstoffen en suiker in spiegelbeeld aan elkaar. |
Zoek anders met google eens op 'aspartaam', dat is een zoetstof die de laatste tijd nogal eens in het nieuws is omdat het ongezond zou zijn in grote hoeveelheden.
|
-> Exacte Vakken?
|
S&S --> Exacte vakken
|
[SIZE=1]nu nadelen van koffie en de voordelen!
bedankt voor de hulp. het heeft wel geholpen en over aspartaam was veel te vinden, was er zelf niet opgekomen! thnx maar nu moet ik de voor en nadelen van koffie waar vind ik de voordelen van koffie en zijn die er wel ooit? alvast bedankt voor jullie hulp(K) xx sarita (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |