![]() |
Vind ze me leuk of niet?
Hallo lieve mensen!
Ik heb ff een vraagje> Ik ken al een half jaar t zusje van een vriend van mij. We hebbe een paar maanden geleden een keer fijn gepraat. Sindsdien smst ze me regelmatig. Denken jullie dat dit uit vriendschap is of omdat ze me leuk vind. De smsjes zijn wel geinteresseerde smsjes. Thnx alvast! |
Dan stuur jij haar een geinteresseerd smsje terug waarin je vraagd of ze je leuk vind?Waarschijnlijk wel trouwens, anders had ze je geen smsjes gestuurd.
|
kan best.. als ze je vaak smst denkt ze kennelijk wel vaak aan je :)
|
Citaat:
Vragen of iemand je leuk vindt via sms is btw behoorlijk fout imo, echt superonromantisch. |
NEE, KAN IK ME NIET VOORSTELLEN DAT ZE JE LEUK VIND
(y) FOOIJDONK (y) |
Citaat:
Je bent mssn wel 19 maar je gedrag lijkt wel van een joch van 10. Je bent echt dieptriest. |
geen idee, valt hier moeilijk uit op te maken! stuur haar iets van; I like you, you my too?! zoiets ofzo, suc6! (y) :)
|
Citaat:
|
daar is niks van te zeggen.. zo ken ik ook iemand die veel smste, die had gewoon een vriend enz.
vrouwen zijn gewoon vaag wat dat betreft (n) |
Citaat:
|
Omg wat een tips, je gaat toch niet sms-en of ze je leuk vindt? Mee uit vragen is idd wél een goed idee.
|
Ze is nu (nog) niet geintereseerd. Als ze echt hoteldebotel van je was geweest had ze wel meer contact proberen te zoeken. Tenminste, dat zou ik dan doen. Als ik gek ben van iemand, dan zijn smsjes niet alles, dan wordt 't bijna stalken. ;) Misschien moet je als je bij je vriend bent gewoon weer een xtje met 'r proberen in gesprek te komen, lukt vast wel. (y) Succes ermee. (f)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is zoiets als zeggen: "Ik kan het niet in gewoon Nederlands zeggen, dus doe ik het maar in Engels, waar ik overigens ook helemaal niets van bak." |
Citaat:
|
zusje van je vriend he...niet aan beginnen tenzij het waard is die vriend te verliezen.
|
ik ben tegen :cool:
|
dus omdat ze je smst is ze verliefd op je?
ik weet niet hoe wanhopig jij bent, maar volgensmij behoorlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |