![]() |
Hoe vinden jullie Sting?
Hoi allemaal!
Nou, de titel lijkt me duidelijk, niet? Hoe vinden jullie Sting? Hebben jullie een lievelingslied van hem? |
Ik vind z'n solowerk niet boeiend.
The Police is wel cool. |
Citaat:
[edit] zijn beste solonummer vind ik trouwens "Russians" [edit] |
Hij is ook wel heel stoer in Dune..
|
Ik vind um wel stoer, sommige nummers zijn egt coowl, maar sommige oowk weer niet. :D
|
Citaat:
Citaat:
'Russians' & 'Englishman in New York' |
hoe vind ik sting? geen idee...door goed te zoeken wellicht? of wellicht heb je tips waar ik hem kan vinden?
|
Citaat:
Englishman in New York, Russians en idd veel Police-werk. |
Bijna alles van the police...En dat Englishman in NY is ook best goed :) Plus nog ander solowerk kan ik wel warderen, maar luister ik over het algemeen minder graag naar.
|
Ik vind Sting maar een zouteloze papzak. En nog eens een zielige ook, getuige zijn volslagen idiote nummer met Craig David.
|
Citaat:
|
wle een paar mooie nummers. altijd goed drumwerk :)
|
Bij The Police was hij super, dat laatste liedje daar, een duet met een andere gast (ik denk Graig david) dat trekt op geen ballen eerlijk gezegd.
|
Sting & The police heb ik nooit goed gevonden, maar in tegenstelling tot veel anderen hier vind ik sommigen van zijn nieuwere werk wel goed. Op die 'brand new day-Cd' staan mooie, rustige nummers waar niets mis mee is.
|
lievelingsnummer: desert rose
sting is :cool: maar die nieuwe single word ik nu niet bepaald opgewonden van... |
Sting is gaaf! Niet zo goed als The Police maar hij heeft behoorlijk wat goeie nrs.
Alleen dat duet met crack david is minder... |
Bij de S.
Om deze post nog enigzins nuttig te maken wil ik graag even zeggen: BIER! Danku |
rise and fall natuurlijk :)
de rest is minder :( |
Helemaal top!
Geen echte favoriet, maar Desert Rose (en zeker in de live uitvoering) is heeeeel goed... (net als Mad about you, a 1000 years enz. enz.) Sting solo is meer mijn ding dan Sting & the Police btw) |
When We Dance vind ik erg mooi... niet alles is even goed, vooral zijn nieuwe dance nummer zuigt zwaar, maar hij heeft wel erg mooie nummers. Fragile is ook erg mooi.
|
de oude muziek is leuk
|
Sting is te gek!
1 van de weinige echte artiesten nog. Mooie muziek. |
Mijn favo is Mad About You, hij heeft wel meerdere mooie nummers maar deze vind ik toch de mooiste (vooral de live versie).
|
Mijn favo zijn toch wel Fragile en Englishman.
Police is ook geweldig. (y) |
Citaat:
|
zeker weten okeej :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zowel solo als werk met de police spreken mij wel aan
favoriete doe ik niet aan |
police (y)
solo (n) |
het is een lelijke sukkel.......
dat vind ik dan..... en die liedjes met craig david zijn ook (n) |
van the police ben ik helemaal wild zeg maar gerust ik ben een police fan maar sting alleen... zeker dat nieuwe werk daar ben ik niet echt weg van.
|
the police --> geweldig. jeugdsentiment, luister het nu nog steeds
solo --> kan het ook wel aanhoren:) vind sommige nummers heerlijk. dat latere commercielere spul met craig david en de sugarbabes slaat idd nergens op ik vind zn stem gewoon heerlijk |
tis een beetje te makkelijk om te zeggen 'police is koel, solo niet'
net zoals the police een fase was, heeft ie tijdens z'n solo jaren ook verschillende periodes gehad, en heeft ie ook mooie dingen gedaan |
Citaat:
|
Ik vind hem niet want ik zoek niet naar hem.
|
Citaat:
maar je hoord het wel ooit? Je sig is wel stoer trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind al zijn werk niet echt supr.
|
Om dit topic ook maar eens voor mezelf te beantwoorden:
Sting is echt dik in orde, een van de weinige echte artiesten nog. The Police was ook heel goed. Mijn lievelingsnummers: desert rose, a thousand years, mad about you (vooral de live-versie!), fragile, shape of my heart (helaas door sommigen niet zo heel goed gecoverd...), hounds of winter.... Ik ben eens benieuwd naar zijn nieuwe cd... |
The police is zwaar oldschool sentiment voor mij, sting ken ik verder niet dus het zal wel kut zijn zo
|
no more beer for birthmark!
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ik probeer te zeggen is dat ik t raar vind dat je the police erg goed kan vinden en dan al het solowerk niet, alsof t solowerk per definitie allemaal van een andere orde is ofzo |
ik vind sting door de radio aan te zetten
|
Police vind ik echt goed, die box (met 4 cd's, al het uitgebrachte werk) ben ik nog altijd van plan om aan te schaffen.
Sting zelf vind ik minder, toch vind ik een nummer als '1000 years' echt heel goed. Maar het is meestal net-niet. Teveel opvullers op de album, afgewisseld met 1 of 2 nummers die de moeite waard zijn. Het is geen kwaliteit, maar kwantiteit met een beetje kwaliteit. dat is jammer. |
Citaat:
Alleen heb ik laatst een nieuwe clip van Sting op tv gezien, een of andere remix en die vind ik bar slecht (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |