![]() |
schoenvraagje
|
uhm... leuk? maar ik zou ze zelf niet kopen..
hoezo? |
Om eerlijk te zijn vrij lomp, zeker voor een meisje.
|
nou... ik heb ze dus gekocht... maar ik zit een beetje te twijfelen :S :rolleyes:
|
Citaat:
|
Leuk
|
lomp en lelijk
|
wel oke
|
Citaat:
Ik zou ze zelf niet dragen, maar ik kan me zo voorstellen bij welke stijl ze horen. Best leuk, als je er de juiste broek en dergelijke bij draagt. |
Citaat:
|
Het moet bij jezelf en bij je kleding passen. Bij mij zou het absoluut niet staan omdat ik er ook de kleren niet voor heb maar bij jou zou het best heel leuk kunnen staan. Ik vind het ook eigenlijk meer iets voor een jongen dan voor een meisje eigenlijk maar het kan wel.
|
ok dankje :)
|
Citaat:
|
haha da zijn dezelfde schoenen die mn zus het gekocht!!
|
Gaat wel, ik zou ze alleen zelf niet kopen.
|
Ik vind ze leuk, ze lijken op die foto best hoog, maar ik weet nie of dat ook echt zo is...?? Maar zoals al werd gezegd: bij de juiste kleding is het heel leuk.
|
Zijn toffere skateschoenen.
Maarjah je kan m altijd hoger en breder maken door veters op andere manier strikken en nog een neus onder de echte neus te doen. |
Oh dat vind ik bestwel een leuke schoen.
|
neej ze zijn juist niet hoog, a*rainbow*girl best wel erg laag eigenlijk...
|
Ik vind ze lelijk.
Ja ook vergeleken met andere skateschoenen.. |
Best wel heel erg lelijk.
|
Daar zou ik echt niet mee thuis moeten komen zeg! :eek:
|
Ja wel leuk, maar zou ze zelf niet kopen, vind zwarte skateschoenen niet zo mooi.
Ow Jesuslovesyou, jij weer hier.. |
Wat is dit nou weer voor nonsense topic. Deze schoenen zouden niet zo goed bij mijn levensstijl passen, maar als ze bij de joune passen: go ahead.
Puur estetisch gezien vind ik ze: urm. Ja niet schitterend maar ook niet walgelijk ofzo. |
Niet echt mijn smaak. Heb dan liever m'n Nike-jes.
|
ik vind ze niet mooi.
|
Citaat:
"'n jas-schoen vergelijking exo" "oh" hmm |
*houdt absoluut niet van nike-jes*
|
Citaat:
|
Citaat:
Brrr.. |
''Mooi net zoiets als ik heb''. (Zie foto.) http://www.webdeveloping.nl/upload/?5519893615
|
Citaat:
|
Bij sommige mensen zal het best wel leuk staan, maar ik zou ze nooit kopen...
|
Onder een lange broek wel leuk.. maar ik vind het geen schoenen die je onder een rokje of 3/4 broek kan dragen. (incl streepjeskousen)
|
ik heb wel veel ergere schoenen gezien.
|
Ik vind ze wel cool!!!
|
Ik vind ze mooi :)
|
uit
|
Citaat:
Het moet wel bij je passen, als je zelf skate kan het wel, anders niet, vind ik. |
Citaat:
|
Ik heb ze ook.. maar dan met ska-veters.. blabla moet het bij je kleding passen.. jahoor het past bij mn kleding..
en het zijn echt dames-schoenen! staat op de doos. maar volgens mij heb je ze ook in heren-model. *hoe erg kan je over schoenen lullen :S* |
Niet mijn stijl... maar ze lijken me heerlijk zitten!
|
zie andere schoentopic :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |