![]() |
Wat heb je vanacht gedroomd?
Ik dat ik in de brand stond, omdat het alarm van een of andere winkel uit elkaar spatte, en dat kwam toen op mn rug :o
en jullie? |
Niks :(
of ik weet het niet meer... |
Vannacht niks. Nacht ervoor wel wat, maar dat is nogal prive:o :p
|
wetek ni meer :(
|
dat ik op de motor van de buurjongen reed, maar ik had als banden alleen de binnenband van een fiets, en die reed ik lek en vervolgens moest ik 1300 euro betalen voor de schade :confused:
|
was een klein nachtmerrietje
eerst zag ik een crematie ik stond recht voor de kist en allemaal mensen janken ze zien mij blijkbaar niet toen kreeg ik een flash back dat ik met iemand een spel deed over een ravijn heen met boomstammen over de boomstammen heen rennen ik pleurde er van af en viel 30 meter naar beneden overal bloed zag ik in me droom en dan de pijnlijke langzame dood die volgt toen werd ik wakker met een bloedsmaak in me mond |
Citaat:
van mezelf weet ik het niet meer eigenlijk |
Ben ik vergeten :o
|
Ik droomde dat Rebirth of Cool van het forum een tattoo had op z'n linker bovenarm.
|
Ik droomde dat ik seks had met me buurmeisje van 13. :rolleyes:
|
ik heb er 2 gehad. :o
de eerste ging zoiets van dat ik in een winkel was met allerlei gave kleren en stoere spike armbanden en dingen enzo :p . en vervolgens belande ik in droom nummero 2. het had iets weg van een debiele maar toch wel enge piratenfilm, waarbij ik snacht's op een schip stond met 2 mensen die ik ken van de vakantie en nog een iemand, en toen was er een mensenetende walvis en daarvoor gingen we vluchten en 2 mensen stormde allebei naar een peddel en begonnen als een bezetene te roeien en de 3e ging ook naar een peddel (aan dezelfde kant) en toen draaide we rondjes, en toen besloot ik ook te gaan roeien dus ik ren naar de andere kant en toen kreeg ik die peddel lekker hard in mn maag, en toen ineens waren bij een eiland. dus ik en 2 andere gingen aan land, maar de 3e zat nog in het kraaiennest van het schip (hoe die daar ineens komt :confused: )enne, die walvis was er nog steeds en toen riepen wij zo van :" spring in het water!!! want het schip staat in brand!" en toen sprong ie dus. en die walvis sloeg hij in elkaar. ofzoiets. vanaf daar werd het vaag. en toen werd ik wakker :D ik droom tegenwoordig elke nacht. en dan van die coole actiethriller droompjes. wieh. :) |
heel veel
deel was over het forum:eek: ik geloof dat ik echt verslaaf dben geworden:eek: |
Citaat:
|
Niks gedroomt,fijn dat ik het mee deel he. :p
|
dat ik in sixflags was, maar dat er allemaal amerikaanse sixflags achtbanen stonden :cool:
later dat ik al mn ratjes in moest laten slapen :( |
dat ik tegen een boom aanfietste :confused:
|
dat er een gast op een motor door me heen wilde rijden. Ik merkte wel dat ik droomde en toen ging k vliegen :|
|
Dat een of ander dom kind bij mij op school waar ik me altijd aan erger 48 kaartjes voor een slipknot-concert won, en ik er ook een kreeg :( En een aantal mensen van de vakantie ook. In mijn droom vond ik slipknot ineens heel erg leuk :| :(
Ja :| |
Citaat:
best dom:o |
Citaat:
|
Je droomt zo'n 6 dromen per nacht, maar ik kan me er zeer zelden een herinneren. Wat ik wel vaak heb, is dat als ik in bed lig, op mijn rug, dat ik het gevoel krijg alsof ik heel hard ga vallen. Dan schrik ik altijd meteen op.
Best wel grappig is dat |
Citaat:
|
Zelf weet ik het niet meer.
|
Ik kan me niet herinneren dat ik vannacht iets heb gedroomd.
|
Ik heb gedroomd over een oud-klasgenoot waar ik vroeger altijd ruzie mee had, maar waar ik nu opeens mee stond te zoenen in een ziekenhuis. :D
En over een man die ik heel leuk vond en die nu gescheiden is. :o |
ik droomde dat mijn lowlands bandje werdt afgeknipt :(! En dat al mijn drankmunten (wel 4!) werden afgepakt.. Omdat ik irritant was omdat ik handtekeningen voor amnesty verzamelde :eek:
naja het is nog niet gebeurt :) |
Ik droomde dat ik 54 miljoen had gewonnen, vandaar ook mijn inspiratie voor mijn eerder gepostte topic. :o
|
van vannacht weet ik niet meer. Gisternacht over een klasgenoot iets... wat precies weet ik niet meer.
|
Citaat:
|
pff weet ik echt niet meer hoor
|
Citaat:
|
Een paar dagen terug had ik wel een mooie: ik ging met de trein naar Siberie met een grote groep vrienden, want iemand was jarig en dit was dan zn verjaardagsfeest... Oh jah ik had voor de gehele reis naar Siberie slechts 10 Euro op zak... :D
|
Ik moest de Chinese muur in m'n uppie bouwen :(
|
ik weet t niet meer
|
Ik weet het niet meer precies... ik geloof dat die ene leuke schoolgenoot er in voorkwam :o:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik bij mijn beste vriendin was, en ineens kwamen heeeeel veeeel buurtkinderen haar tuin binnenstormen en gingen we tikkertje spelen :confused:
|
Dat ik mijn tante ergens tegen kwam en ik had een vestje aan, helemaal dicht en toen trok zij hem opeens open en gilde ze keihard over straat; HET IS GEEN GEL-BRA!!!!! :confused: :confused: :confused: Verder nog iets over een aapje en een of andere hele mooie blauwe school :)
|
Nog steeds niets. :(
|
Oeh, nou weet ik zeker dat er die leuke schoolgenoot in voorkwam. In een erg leuke scene :o
|
Het leuke van dromen is dat het allemaal zo echt lijkt en absurd is hè. :D
Maar ik weet het ook van vannacht niet meer. :) |
ik stond in de badkamer stond met een klasgenote, die ik best leuk vond. Ik had me net gedouchet, maar wat zij daar deed :confused:. Het was wel een leuke droom (y)
|
Ik droom bijna nooit.
|
Citaat:
|
Ik droomde vannacht onder andere dat ik met een wedstrijd meedeed. Het was de bedoeling dat je zo snel mogelijk 40 patatjes met uitdeelde in een zwembad. Dus na wat rennen kwam ik als eerste aan bij een bezoeker, maar toen bleek dat ik alleen wat bestek in mijn hand had en dus helemaal geen patatjes met kon uitdelen :confused:
En een tweede droom ging over iemand die mij uitdaagde en uitdaagde. Ik probeerde hem te ontwijken, maar hij bleef terugkomen. Toen gingen we vechten, en hij was duidelijk goed in kung-fu (rare beenbewegingen, jackie chan zou ze niet verzinnen). Maar het ging zo langzaaaam.. echt alsof het onder water was. En toen werd ik wakker. dromen zijn echt vaag als je ze weer kan herinneren (y) het leuke is dat je op het moment dat je het droomt allemaal heel logisch vindt. |
Ik kan het me niet herinneren. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, ik weet nog dat m'n vriend vannacht opstond om water te drinken.. toen was ik zo suf dat ik dacht dat hij naar de kapper ging, daar begon ik toen ook over te dromen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |