![]() |
Saaie boel op een zaterdagavond.
Bah volgende week maandag begint het school leven weer maar niemand wilt gvd die ik ken vanavond mee uitgaan.
De een kan niet de ander wilt niet.. echt saaie boel.. en ik ga niet in me eentje beetje rondslenteren op stratumseind. ;/ :mad: (n) |
o
|
Tja, het leven is hard m'n jong.
|
Stratum~? Oeh gezellig! :p
|
Fijn om te weten, maar wat moeten we met deze info?
|
Def Rhymz komt hier in de plaatselijke discotheek. Nee, daar word je vrolijk van.
|
Dan ga je een film kijken
Boeiend dat volgende week school weer begint. Dan ga je volgende week juist uit omdat je dan je school-frustraties eruit moet gooien.... Of die week daarop, of daarna, of dan... blabla... |
zeur niet zo, als scholier zijnde heb je al hartstikke veel vakantie.
|
Als je toch op stratum rond gaat slenteren kom ik je misschien wel tegen.
Maar misschien ook niet. Wie zal het zeggen? |
kom ook naar de verjaardag van ene Thomas in Driehuis
|
fijn dat je het even meedeelt (y)
|
Is er nergens een gratis optreden daar ofzo? :confused: :(
|
Maar goed dat je nog kan forummen dan. ;)
|
Citaat:
|
stratumseind?
bah... :( :o |
Er zijn toch ook andere dingen te doen op een zaterdagavond buiten uitgaan? :confused:
Ga tv kijken, huur een film, ga naar iemand toe, ga internetten, lees een boek, ga slapen, maak een tekening, bak een taart, bouw een kaartenhuis, enz. |
Gelukkig zijn er ook mensen met échte problemen
|
2 vrienden belde net op en die konden/gingen toch vanavond. YES! Dat wordt toch nog zuipen! :D
-x- |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
bedankt voor die niets aan dit forum bijdragende info Henk (y)
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
Dat doe ik niet vaak hoor :p Wees vereerd henk :) |
Ga lekker slapen, kan je jezelf voorbereiden op maandag.
|
arme jij
|
Uitgaan op zaterdagavond is echt te gek! :) Hoewel het gisteren wel een rot-avond was: kreeg op een gegeven moment buikpijn, stom personeel in die tent waar ik was, heb "haar" net misgelopen :( en kreeg per ongeluk een sigaret tegen me aan (n)
Was in een discotheek, maar het liefst ga ik gewoon naar mijn stadje Maastricht :) lekker naar de Celebration. Nu met het Preuvenement was het extra druk in de stad en vorige week waren we al naar een discotheek in Belgie gegaan, dus ik d8: "Nu weer ff een avondje stad" maar mijn vrienden wilden toch weer wat anders. Van de ene kant niet erg, ik pas me wel aan en heb het overal naar mijn zin (alleen heb je soms een rot-avond als gister erbij zitten oke...) van de andere kant wilde ik gewoon naar Maastricht. Zijn ook een uurtje geweest, vond ik leuker dan die discotheek... maja mijn vrienden wilden er heen dus ja. Als het aan mij ligt ga ik elke zaterdag gewoon naar de stad, maar er zijn vrienden die willen vaak iets anders :( kan me wel voorstellen hoe je je voelt... |
Aawww...en dat in Eindhoven nog wel! Dat schijnt toch zo'n leuke, gezellige uitgaansstad te zijn?
Eéndhovàn de gàkste! EINTOVUH EINTOVUH EINTOVUH! :D |
En, nog dronken geweest?
|
och.. als dat alles is ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteravond zoog, vroeg weg gegaan...
wat heb ik een hekel aan van die ruzie zoekende patsers... zucht... |
Dit is niet iets voor De Kantine.