![]() |
Marokkanen in Spanje de lul door nep Interpol
Van AEL:
WAARSCHUWING (Woensdag 09 Juli 2003) VOOR DE BROEDERS EN ZUSTERS DIE MET DE AUTO OP REIS GAAN NAAR MAROKKO In de omgeving van Madrid, Spanje is een bende actief die zich voordoen als werknemers van Interpol. Zij houden Marokkanen aan en vertellen dat ze alles moeten onderzoeken in verband met terrorisme. Zij doorzoeken de auto's en gaan er vandoor met al het waardevolle dat ze kunnen vinden en kunnen meenemen. Deze bende is ook in het bezit van bepaalde pasjes die worden getoond als bewijs van het in dienst zijn bij Interpol of een andere instelling. Broeders en zusters, wees op uw hoede voor deze bende en laat uw auto's niet zomaar onderzoeken. AEL-NL wenst u een fijne veilige reis en een goed weerzien met uw familie en vrienden. In Nederland zijn ook bendes actief, alleen dan Marokkaanse. Hulde aan deze Spanjaarden (Interpol HAHAHA, steengoed bedacht, kunnen wij dat hier ook niet gaan doen? :D |
L0l
|
Dom ...... (n)
Alsof die gasten ook al niks beters te doen hebben.Dan zielige vakantiegangers die al een vermoeiende rot weg achter de rug te hebben te irriteren om te stoppen en dan nog diefstal plegen. Me vader heeft me hiervoor 3 jaar geleden alvoor gewaarschuwd. Ik heb grote spierballen hoor :D:D MJ |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
Wel een slimme bende opzich, zeker als ze ook pasjes hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Respect. |
Citaat:
Oh wacht, dat zijn Protestanten :p Ga via de PM zo'n nutteloze discussie voeren |
Hé Martian, ben je er weer?:)
|
Zielig hoor.
In andere topics huilen over wat die kutmarokkaantjes doen en als Marokkanen dan worden lastig gevallen dan is het ineens leuk, cool en goed bedacht. Met 2 maten meten? |
Citaat:
Juh, ik zal ophouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dat duurt een paar weken, dus.) |
Citaat:
Bij mij lag er al een aansluiting :p |
Bleh. Wij moeten zelfs nog toestemming van de huisbaas krijgen om gaten te boren in het plafond, want we hebben toch echt een netwerk nodig als we allemaal internet willen. Naja, tot die tijd heb ik vanaf maandag een bikkelige 56k modem.... :/
|
Marokkanen lastig vallen mag wel, maar zelf willen de mensen er niet door worden lastig gevallen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Dit vind ik nou echt een kansloze actie. Als je dingen wil stelen, doe het dan goed, maar ga dan geen verkleedpartijtje houden en mensen bedriegen. Dat is wel heel erg slap.
Ik kan er dus niet om lachen. (n) |
Citaat:
[edit] bovendien heeft mn nieuwe studie mn sociale leven gekwadrateerd. Heb het internet nog niet gemist, moet ik zeggen. Behalve jou dan, natuurlijk![/edit] |
Citaat:
Aanpakken die lui, ja. Je voordoen als politieman is heel erg fout. (n) En figuren die zoiets leuk vinden (zoals de topicstarter): (n). |
Citaat:
Ik haat die discriminatie. |
Dat gebeurt niet alleen in Spanje.
Verder hoort dit onder "opmerkelijk nieuws". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |