Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mijn hond heeft een ongelukje gehad (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=584924)

Zapje 30-08-2003 19:59

Mijn hond heeft een ongelukje gehad

Hij rende voor een auto, en zn voorpoten werden eraf gereden.
Zijn er meer mensen die zoiets hebben meegemaakt?

Zijn er mensen waarvan hun dier al eens betrokken geweest is in een ongeval waardoor zijn of haar dier (ernstig) gekwetst raakte?

Aangepast door murwari: Vraagstelling aangepast en Plaatje verwijderd omdat het op onzinnige reacties uitliep.

C'est moi 30-08-2003 20:18

ik zelf niet zo weet wel van een hond die de achter poten verlamd waren en die ook zoiets kreeg met 2 wielen dan.

Sweet Serenity 31-08-2003 13:31

:(

En wat gebeurt er nu met het beestje?

Tiņo 31-08-2003 21:28

en nu slaat dit hele topic nergens meer op ,want dat was er voor het plaatje, en mijn reactie is verwijderd ,hoewel deze zeker niet onnuttig oid was...

Olafant 31-08-2003 23:22

Mijn pa heeft ooit onze kat overreden. Hij zat namelijk in het sportonderstel van de auto en sprong er vanaf toen de auto net een bocht om ging. Net onder de wielen. Hij had een schedelbaarsfractuur.

Gizmo. :(

Offtopic:
Citaat:

tinjooo schreef op 31-08-2003 @ 22:28:
en nu slaat dit hele topic nergens meer op ,want dat was er voor het plaatje, en mijn reactie is verwijderd ,hoewel deze zeker niet onnuttig oid was...
En jij bepaald of het nuttig is? :rolleyes:

dyfusica 31-08-2003 23:43

Citaat:

chretienne schreef op 30-08-2003 @ 21:18:
ik zelf niet zo weet wel van een hond die de achter poten verlamd waren en die ook zoiets kreeg met 2 wielen dan.
ik heb al een paar keer en vrouw met een hond gezien bij wie hetzelfde was.. Maar die hond had geen wieltje.. Nee die vrouw droeg de hond zelf overal heen.. Opzich een goed initiatief zou je denken. En goed dat ze die moeite neemt,.. Maar ik vraag me wel mooi elke keer af waarom ze dat beest geen wieltjes gunt (ze zei zelf dat alleer de achterpoten verlamd waren)

Tiņo 01-09-2003 22:24

uhm ja ,van mezelf bepaal ik of het nuttig is, ik ga bijvoorbeeld niet zeiken over jou kat die doodgereden is door je eigen vader, dat vinnik serieus heel rot voor je hoor, dat gun ik niemand natuurlijk,maar opzich heeft het geen fuck te maken met een hond die 2voorwieltjes heeft in plaats van voor pootjes...maar wie ben ik...

SuperS 02-09-2003 13:39

ons hondje is ook eens onder 'n auto in gelopen en had 'n poot gebroken, we zijn toen in oisterwijk geweest bij 'n kliniek maar die konden er ook niets aan doen, en toen heeft hondje 6 weken in een kooitje gelegen, met een pootje 3x zo dik als normaal zonder gips ofzo, maar nu is 't weer goed, hondje heeft alleen 1 pootje paar milimeter korter dan de rest

Daantje_0705 02-09-2003 14:38

Toen wij nog een hond hadden kwam ik bij ons in het park altijd iemand tegen die haar hond meenam in een buggy omdat ie niet meer kon lopen en zo kwam die toch buiten dan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.