![]() |
waar worden julie geil van?
hey
willen julie een top 5 maken waar je het geilst van word en wat je het lekkerts vind? |
Nee, niet voor jou.
|
dikke piemels.....daar wordt ik pas geil van
:rolleyes: |
Van mijn vriendin. Simpel.
|
uh... tja, niet echt een duidelijk iets... Als ik het wist kon ik het ontlopen :P
|
Citaat:
maar verder is alles wel goed met je enzo he? :p |
Ik heb gevoelige oren, meer zeg ik niet.
|
Citaat:
|
Op nummer 1 en 2 en 3 en 4: Mijn hormonen
Op nummer 5) Zijn opwinding, want die kan ik ook voelen. |
Citaat:
Och, ik dacht: laat ik hier nou maar eens niet een serieus uitgebreid antwoord op geven. |
Citaat:
|
M'n eigen gedachten en fantasieen. Die staan op 1 t/m 5, want die gebruik ik ook als ik andere 'opwindende' dingen zie. Ik word niet geil van een mooie naakte jongen, maar wel van de gedachte wat ik daar allemaal mee zou kunnen gaan doen... etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen ik kijk liever naar een naakt meisje. :o Fantasie is nummer 1. :cool: Als ik een leuk meisje zie maakt het dus ook echt absoluut niet uit welke kleding ze draagt en of ze make-up draagt. Kan me niets schelen. :) |
Citaat:
|
Ik ook :)
|
Lekkere jongens? :P
|
laat ik de eerste zijn die normaal antwoord probeert te geven:
1. Strings (wel met redelijk lekkere kont, dus zeker geen vette) 2. Borsten (erg geil als je daar wat van ziet) 3. Buikje (sexy, niet supergeil) 4. lange benen (erg geil maar kort kan dat ook wel zijn) 5. euhh ogen (hmm geile blikken..... hehe maar dat kan zelf op nummer 1 komen zoals sommige mensen kijken :) |
5. Gebakken aardappelen
4. Bedorven melk 3. Volle asbakken 2. ouwe mensen geur maar de topper is en blijft: 1. TRANCE!!!! :rolleyes: |
Citaat:
|
Dus dan weet je het voor volgende keer shinning ;) ;)
|
zalk een denken, geile zeehond van me :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen als je er geil van word! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jah :o |
Citaat:
Trance SUCKS HARDCORE 4 EVER |
(ook) van mijn vriendje :)
|
*chat*
|
de combinatie
veel bier+ vriendje |
ik zal ook ff een poging doen.
1. fantasie 2. geile blik van mijn vriendin 3. zachtjes kreunen vlak bij mijn oor 4. intens zoenen 5. dat mag mijn vriendin nog ff uit gaan zoeken |
1-5. pretty much anything :p
|
1. Andre Hazes
2. Toetsenborden 3. Paars 4. Glazen water 5. Jonge hamstertjes |
- mn collegerooster
- abn amro thuisbankieren - coca cola - mn nieuwe petje - hoegaarden |
en nu serieus:
subtiele aanrakingen, boeken met een geladen inhoud, situaties waarbij het niet kan/mag, alcohol en/of wiet, en sommige films volgorde weet ik niet. En nu ga je de gegevens noteren, verwerken in een grafiek en uitproberen op je vriendin? O nee, je hebt geen vriendin. |
als m'n vriendin tegen me zou zeggen dat ze geil is, mja, dan zou ik dat ook meteen al zijn denk ik. :D
|
Citaat:
|
Koelkastmagneetjes :cool:
|
alcohol & mijn fantasie
|
Citaat:
oeh ff fantaseren... *ruk ruk ruk* Zo... maar nu zou ik wel eens een autoband willen proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
[*Morgan ligt in deuk* *hoest* Dat mag dus niet he :P |
bepaalde soort foto's maken :o [uhm en nee, niet zulke foto's als in de vorige post, zou trouwens ook niet eens kunnen :D ]
|
Sorry.
Hij begon erover........ :o |
Citaat:
|
als iemand in mijn nek zoent
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |