![]() |
Waarom denkt hier iedereen in hokjes??
Ik bedoel, iedereen deelt mensen in in een bepaalde groep met elk zijn eigen lifestyle enz. enz. Ik wordt er echt heel triest van dat mensen niet snappen dat elk persoon gewoon een persoon op zich is en dus eigenlijk niet in een hokje te stoppen is. Maar omdat mensen tegenwoordig zichzelf niet meer durven te zijn gaan ze maar bij een groep horen ofzo. Dat slaat toch HELEMAAL nergens op.
|
Dit had zo mijn topic kunnen zijn! :(
|
Zó afgezaagd...:rolleyes:
|
Citaat:
|
hokjes zijn er voor oppervlakkige mensen...
& ik moet zeggen.... ik ben er heel blij mee (y) |
Hokjes zijn eigenlijk gevormd door verschillende lifestyles. Het is dus makkelijker om iemand te herkennen.
|
Yihaaa!
We hebben weer een Noob erbij die topics opent! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) edit: ;) (toch maar ff toevoegen voor de zekerheid.....) |
Ik ben ook MEZELF!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
Dat is menselijk....
|
Hokjes zijn handig
|
hoe wou jij hier discussieren over lifestyles zonder mensen in groepen op te delen. :rolleyes: Het is volgens mij meer een manier om duidelijk te maken over welk soort mensen je het hebt. Je kan wel elke keer zeggen van, waarom vinden mensen die gasten met die bandshirts en wijde broeken zo raar maar das nogal lastig om elke keer te doen...
|
Citaat:
Een chinees is toch ook een chinees. |
Ben ik dan de enige die inziet dat dit 'n uitlok topic is?
|
val dood
|
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of word het zo'n ruig feestje met drank enzo, want dan kom ik niet hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
We gaan samen puddinkjes maken en er komt een clown. Vlojo de clown heet ie. En als je zou willen balonnenfiguren maken...dan zorgt Vlojo daarvoor! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga het gelijk aan mijn moeder vragen! (zou je misschien i am me niet willen uitnodigen, die lijkt me nogal onkuis) |
jaja... & de clown kan dan meteen weer ziekelijk figuurtjes knutselen omdat jij dit gereformeerde feestje weer zonodig moet opfleuren (n)
|
Alle hokjes-opentopic-mensen kunnen ook in een hokje.
|
Citaat:
|
Citaat:
't is maar een tip. En topicstarter: zit niet zo te wauwelen over je hokjes je hebt er toch geen last van. Zeikstraal. |
Citaat:
Vergeet ook de bakvormpjes niet!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik geloof en ben oppervlakkig genoeg om het ook eindeloos lang leuk te vinden... daar gaat je tip ;) |
Citaat:
|
Is die nog single :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb r al geroepen... we hebben huisarrest voor onze eigen bescherming,, .... dus geen clown en bakvormpjes.. :o
|
Citaat:
Nouhou Jesuslovesyou reageer even ja :P |
Citaat:
Huisarrest :(:(:(??? |
Citaat:
|
:D Is toch toch nog een leuk topic geworden.
Hulde :cool: |
Citaat:
je had t aan moeten zien komen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
waren vallen gereformeerde meisjes altijd voor van die ongelofelijke players :confused:
|
Citaat:
op WIENS feestje komt Vlojo? Ah. http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/countdown.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Jesuslovesyou, jij hebt al een leuke man! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |