![]() |
Geur
Mijn vriend en ik doen het altijd zonder condoom en hij komt dan ook in mij klaar.
Geen probleem dus. MAar wat ik wel vervelend is, wat ik ook doe daarna, wassen enzo... de geur blijft minstens 1 dag hangen van zijn spul ofzo. Heeft iemand enige tips, Ja hij kan stoppen net voordat hij klaar komt, maar dat is niet echt plezierig voor ons alle2... |
zonder condoom, accept the consequences.
of je doet het gewoon met condoom...loop ie dalijk ook nie rond met genitale wratten. is ook niet leuk. |
Citaat:
|
dan moet je maar gewoon lekker blijven wassen meid
|
sinds wanneer stinkt sperma??
|
Citaat:
't Enige wat je kan doen om alles kwijt te raken; tampon erin. Je kan proberen te schoon te maken met een vaginale douche, dat zal ook wel helpen. Dus kies maar wat :) |
Citaat:
@Denyse: zit ook een beetje met dat probleem, maar zoals Andijvie al zegt: tampon erin doet wonderen. Vaginale douche heb ik nog nooit gebruikt maar zal best kunnen werken. Verder kun je op de wc je spieren aanspannen om het sperma er zo goed mogelijk uit te drukken. En veel spoelen met water. |
Citaat:
tis geen supervieze geur, maar je ruikt het wel, en ik heb liever niet dat als ik ergens op visite ben dat mensen denken van "heej denise heeft vannacht een flinke beurt gehad" |
Citaat:
is het echt zo erg dan? meestal ruik je het voornamelijk zelf en je omgeving totaal niet. |
Citaat:
|
dat heb ik ook ja
"zijn geur" ik vind het juist lekker ruiken :o |
Het ruikt een heel klein beetje nootachtig, of als een bakje verse champignons wat je net opendoet. Verder niet. Ik vind het niet stinken hoor.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |