![]() |
intwine...
is best wel errug goed live... *stiekum*
|
Heeft op t schoolfeest van mijn oude school gespeeld. Omdat hij niet op de vastgestelde datum kon is het verplaatst en mochten de meeste andere bands (waaronder mijn eigen) niet spelen, k ben dus niet echt te spreken over die kabouter (vooral toen ik over de eisen hoorde die hij stelde aan de organisatie). Als ie nou nog goeie muziek zou maken...
Dattie in elk nummer samples van violen gebruikt vind ik trouwens erg cheesy :rolleyes: |
whoeeii jij gebruikt veel te moeilijke woorden ;)
enne hij is idd errug klein!! maar ze deden ook een nr van britney spears coveren maar die was echt 100000 keer beter dan het orgineel!! :) |
Nou,
Toevallig was ik ook op dat feest en ze deden echt overdreven belachelijk!! Ik vond de locale bands zelfs beter :p .. Op zich maakt Intwine wel mooje nummers vind ik .. Maar ik zou er geen geld meer voor betalen :D en ja die britney spears cover was wel geinig!! *kus* |
Citaat:
|
Citaat:
Vaultage ownde de boel wel toen :p |
Op dwergpop was het huilend slecht, die gast zat ook allemaal lompe dingen te doen, alsof ie heel erg wijs was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij zingt over ; "do you remember we were young and so naive"
sorry, maar.. zo oud is die gast toch niet dat ie kan lopen zwammen over de goeie ouwe tijd enzo. verder vind ik t niet veel voorstellen, dat soort zang hang me echt de keel uit. de zoveelste live-wannabe. en ik vind live al niks. |
Who the fuck is intwine? :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb ook een keer een optreden gezien van die omhooggevallen kabouter. Hij begon al met: 'Ik heb een beetje last van mn keel, dus ik zing iets korter'. Nou hij kon gelijk niks meer goed doen....
|
gezien op nirwana. vreselijk, vreselijk, het hele publiek negeerde ze gewoon, op een paar juigende domme wichten na. Het was tenenkrommend al moet ik wel toegeven dat die gnoom goed zingt...
|
Citaat:
ik heb zoveel nicks. |
Citaat:
|
ik ken roger persoonlijk, ik kwam 'm tegen in eindhoven met uitgaan en toen riep ik in mijn niet nuchtere staat ROGER!!! ROOOOOOGEEEEEEEER!!!! HIER!!!!! KIJK DAN!!!!!! HIJ IS ECHT KLEIN!!!
en toen kwamen de mensen en masse onze hitkabouter bekijken en aanraken en optillen volgens mij vond hij me wel aardig |
Citaat:
|
*kabouter plop doet de regendans*... ownee das een andere band
|
:d ghgehge de regendans doen ze denk op lowlands....
|
intwine is leuk live! geweldige sfeer, niet wat je zou verwachten eigenlijk.. en hij kan echt goed zingen :)
maarja ik ben toch in de minderheid omdat intwine bekend is, en dus volgens veel mensen meteen slecht *irrrritant* |
ach, ik vinnet wel geinige nummertjes enzo. amar ik ga het niet kopen, maar als ik moet kiezen tussen een cd van d-rect of een cd van intwine neem ik die kaboutercd wel mee
|
hij is wel oke, maar niet zo erg super. Hij heeft trouwens wel een leuke RSI manier van zijn mic vast houden
|
OMG, ik zie zojuist dat de zanger van Intwine dood is gevonden:
http://picserver.student.utwente.nl/...01066&size=384 maar het kan natuurlijk ook een andere kabouter zijn... |
Citaat:
ROFL |
|
ik vind die 2 liedjes van hun behoorlijk irritant ja
al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik hem wel goed vond met idols, en het klote vond dat hij als enige die ik nog redelijk okee vond uit idols stapte. zn eigen interpretatie van one van U2 was (y) |
Citaat:
|
eigenlijk, vind ik t zo slecht nog niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik het soms wel aardig klinken alleen je moet het niet te vaak horen zoals dat eerste nummer (Happy?). Vond hem bij idols wel koel:) btw. lol @ sommige reacties in topic :D |
intwine.. is echt muziek om weg te zappen.
|
mwhwah..roger..naja hij moet het zelf weten...mijn muziek niet..
al overdrijft hij wel überveel in zn clips.. |
gezien op artquake, was wel impressed... hij zong erg goed live, hele goede band én leuk optreden
|
Er gaan geruchten dat ik op Roger lijk...moet ik nu blij zijn of diep bedroefd?
|
Suïcidaal.
|
Ik heb die ook gezien live, die gozer maakt rare spastische bewegingen.
|
Citaat:
|
Hij hep een beetje raar haar daarom heeft ie oowk bijnah altijd een petje op :D
|
ik vind m nogal overdrijven..vrij gay allemaal..
|
Citaat:
|
het is best koud vandaag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
friso, konflict en NERD;
ik geef jullie 2 ha's |
Citaat: