![]() |
Artemis Fowl
Wie van jullie leest de boeken over Artemis Fowl van Eoin Colfer? Het derde boek is net uit, die heb ik gisteren gekregen van mijn vader. Wat vinden jullie ervan?
|
Ik heb het eerste boek van Artemis Fowl gelezen. Dat lag toevallig in de bieb, dus die heb ik toen maar meegenomen.
Ik vond het welaardig, als ik in de bieb het volgende deel tegenkom ga ik het waarscheinlijk ook wel lezen. Wat ik vrij jammer vond is dat het toch voorspelbaar was en je het zo uit hebt. |
ik heb het eerste en tweede boek gelezen en vind ze geweldig
hoe heet het derde boek? ik wil het meteen lezen! |
Citaat:
Hij is rood-bruinachtig, heel leuk. |
gaaf, goud, zilver en nou brons (roodbruin) hihi
jammer dat het zondag is, ik ren zaterdag meteen naar de boekhandel Er is hier alleen een kleine raadgreep, ik hoop dat ze hem daar hebben.... |
Ik heb ongeveer driekwart van het 1e boek gelezen.
Dat was vlak voordat ik op vakantie ging. 4 weken later had ik niet veel zin om erin door te lezen. Niet dat ik het zo´n slecht boek vond, maar er waren gewoon andere boeken die ik wilde lezen. Nogal vage reden, maar ik leen hem nog een keer en dan lees ik hem wel uit. Maar goed, ik vond het op zich wel een redelijk leuk boek, maar niet geweldig. En ik heb het idee dat ik het einde al weet :) |
Ik heb de eerste twee boeken gelezen (in het Engels) en vind ze leuk, maar een beetje kinderachtig...
Ook is het jammer dat deel 1 in het Engels veel kleiner is dan de volgende delen... |
Ik heb alleen het 1e deel nog maar gelezen, die had ik gekregen... Ben wel benieuwd naar de andere delen, maar ik zou ze zelf niet kopen.
|
Is er een deel 3! Cool!!
Ik heb de eerste twee gelezen, echt heel erg lekker leesbaar en grappig en leuk! Deel 2 vond ik het leukst, trouwens :) |
'Ik houd niet van lolly's.'
:D *aai Artemis* M'n schatje... Hoe heet het tweede deel eigenlijk? Ik heb het wel gezien, maar ik ben de titel vergeten... |
Het tweede deel heet 'De Russische connectie'.
Ik heb deel drie uit!! (y) :) :D :cool: |
Er is ook een film van artemis fowl heb ik gehoord...
Maare delen zijn wel leuk maar ik wacht op deel 4... Die is er al in het engels volgens mij... Die wordt blauw ! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! !!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!!!!! BLAUW RULES !!! |
Je haalt een topic uit 2003 naar boven. Het is een beter idee om zelf een nieuwe topic te maken als je over Artemis Fowl en/of Eoin Colfer wil praten. (Y)
LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |