![]() |
van die gil-enge kop-schrik mailtjes
je weet wel, van die mailtjes dan moet je je boksen aanzetten, en dan ineens hoor je een gil en zie je een eng hoofd. ik schrik me elke keer weer het apezuur, maar ik vind ze tamelijk verslavend. weet iemand waar je al deze bestandjes kan vinden?
|
je zou eens op www.liquidgeneration.com kunnen kijken....probeer eens wat flashfilmpjes in de rubriek Sabotage
|
zenkjoe!...aleen durf ik het niet :rolleyes: ik=grootste sufkop on earth
|
whahaha! dat zeehondje! die is leuk om naar iemands werk te sturen, en dan maar hopen dat de baas net langsloopt...
|
Dat is wel leuk, van sommigen schrik ik echt wel.
|
euh... ik moet toegeven dat ik die enge filmpjes nog niet gezien heb, durf ik niet, bang dat ik schrik, hahaha
zo had ik er gister een, dat was een liedje van een of andere boyband, en dan zag je de tekst in beeld, ik dus meezingen, maar opeens was het stil. ik was dus zo dom om de speakers harder te zetten, en ja hoor: GIL! zag ik opeens dat hoofd van dat meisje uit the exorcist... ik wist niet dat ik zo bang van haar kon zijn, ik zat echt de rest van de avond te shaken... maar wat gebeurt er in die andere bestandjes ? ( en nee, ik ga niet zelf kijken :) ) |
haha ja zulke dingen zijn cool , op mn werk hadden we er is een ... zag je een teks dat ging over Micheal jackson en je hoorde een gaar indies liedje en ineens zo,n freaky kop met een gil... erg vet :) (y)
|
|
jahaa, die durf ik dus echt niet aan te klikken he!
maar zijn die bestandjes altijd met een gil en een enge kop? of zijn er ook andere? anders dan heb je ze allemaal al gezien als je er een gezien hebt |
Citaat:
Als je een hartstilstand wenst:P |
okee, nu weet ik dus zeker dat ik hem niet doe, haha
w, wil je eens echte spoken zien? http://www.ghoststudy.com |
is iedereen nou opeens die site aan het checken ofzo, haha
|
nou jongens, wat schrik ik zeg :rolleyes:
niet egt dus |
Whaha die is eng, Ik zit dan zo achter de computer en op eens: Waaaaaaaaaah, vaag vinden mijn huisgenoten.
|
hoezo, wat zie je dan? en nee, ik ga hem echt niet zelf proberen :D
|
oh, hij is kennelijk zo eng dat niemand durft te vrtellen hoetie gaat
|
Is dit niet meer wat voor onzin?
|
Citaat:
Ik heb hem inmiddels aan ieder nietsvermoedend familielid van mij laten zien. :D Dat was echt lachen, om te zien hoe ze zich doodschrokken! :D :cool: (y) Groetjes, Ripper |
Citaat:
zijn jullie serieus? of ligt het echt aan mij dat ik niet schrik? :( |
Citaat:
Groetjes, Ripper |
Citaat:
Ik ga niet vertellen hoe het gaat, dan is het niet leuk meer. |
Is dit nog een serieuze topic?
Ik vraag om deze te verplaatsen naar Onzin... |
k*nker op met die dingen. Ik haat ze echt goed. Je krijgt er haast een hartstilstand van. Maar het is wel leuk om er andere mensen mee te pakken. :p
|
Citaat:
maar als je echt geconcentreerd die test doet denked dat het echt is dan schrik je je kapot. |
Citaat:
|
Citaat:
wtf, dat was een rare site met rare "geluidjes" ed, not very impressive... (Ik ben ook voor om naar Onzin te verplaatsen, dus MOD doe je best ;)) |
kut topic. lame dingen.
|
Citaat:
|
http://people.zeelandnet.nl/krc/glaasje_draaien.htm
deze is wel creepy |
hoezo? hoe gaattie dan? en ja, ik vben echt een te grote loser om hem zelf te proberen :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |