![]() |
kamer ontwerpen
weet iemand een programma of iets voor op de computer waarmee je het interieur van een kamer kan ontwerpen ?
en waar ik die vandaan kan halen ?? |
Lijkt mij best interesant.
Sorry,ik weet het niet welicht kan iemand anders je verder helpen. |
paint! :p
|
|
Wat wil je ontwerpen? de kamer zelf, of wil je het interieur ontwerpen?
|
Domus heeft "3d huisdesign deluxe" uitgebracht. Als je dat ergens kan vinden (zou niet zo duur moeten zijn) dan helpt dat best wel denk ik... :)
Is niet zo'n moeilijk proggel, klein, en goedkoop, dus ook voor die ene keer dat je het gebruikt is het wel te doen dit aan te schaffen... :) |
nee, het echt e werk is veel leuker! koop kalkpapier, een lineaal, gummetje, vulpotlood o,5, een fineliner 0,5 en een krasmesje om de uitschieters met de fineliner weg te gummen.
en tadaa, ga aan de gang. |
ik weet het... het echte werk ik leuk en dat doe ik eigenlijk altijd. paint doe ik ook wel eens, maar vind ik niet zo geweldig... kwil gewoon een snel en makkelijk programma :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn pa heeft zoiets, 'My house for windows' als ik me niet vergis. Maar dat moet je gewoon in de winkel kopen, vrees ik.
|
wij hebben zo'n program op de comp, staan maar is wel vet vaag. Ook iets wat je moet kopen!!!!!!1
|
op www.bol.com kun je even kijken en via internet bestellen..kijken bij software --> hobby&interesse -->
huis en tuin. Staan verschillende progamma's waar je mee kunt werken. Ik zelf heb een tijdje terug het 3d huis & interieur deluxe 3.0 gekocht en ben er erg positief over. Veel Succes ermee. |
je kunt met corel draw ook zoiets doen geloof ik, in plattegrond en 3d, dan heb je ook standaard meubels enzo die je erin kunt zetten, zoals beden kasten en stoelen geloof ik.
succes in ieder geval! |
Architect 3D - Easy - 24.95 euro
**** Met Architect 3D kunt u uw droomhuis op een quasi-professionele manier plannen, bouwen en inrichten. Daarna kunt u via uw pc een wandeling door uw eigen huis maken! Hierbij kunt u alle ruimtes in de woning en de omgeving rond de woning verkennen. Architect 3D Lite is niet alleen een hulpmiddel om een woning te plannen en te construeren, maar ook om een woning te visualiseren. Met architect 3D kunt u leefbaar maken wat in feite niet eens werkelijkheid is, maar aanvankelijk alleen op het scherm bestaat. Kenmerken: - ontwerp tot 4 verdiepingen - automatische dakconstructie - catalogus tot 500 objecten - 3D-visualisatie - 15 verschillende muren per verdieping - automatische trappenconstructie - meer dan 500 texturen - terreinmodellering - walkthrough-functie - handleiding op cd ***** |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |