![]() |
Oude threads
Worden die verwijderd?
Want ik zou graag wat ouwe posts van me willen herlezen maar ik kan ze niet vinden met search en ook met links uit andere threads (naar die oude threads toe) werken niet. Zijn die threads weg of niet? (of alleen verplaatst?) |
Info ==> Zoek alle posts van AXE ==> Daarna de laatste pagina.
Daar kan je sommige posts nog lezen. Het kan overigens wel zo zijn dat sommige draadjes verwijderd zijn, maar daar is nu niets meer aan te doen. |
Volgens mij zijn ze niet allemaal via de zoekfunctie te vinden. paar maanden geleden ofzo werd het ook al gevraagd en toen werd er een linkje gegeven naar een archief. Probeer die nog maar eens te vinden :P
|
Een tijd geleden is er van forumsoftware verandert,
dus topics van je beginperiode (2000 en 2001 dacht ik) zul je iig niet meer vinden, behalve in dat archief.. Dat heb ik iig begrepen uit andere topics, correct me if I'm wrong. :o |
web.archive.org Daar staan een paar pagina's uit de beginperiode maar lang niet alle.
|
Hoe zit het dan met wisselfora (zoals ´Eindexamens 2003´)?
|
In principe wordt alles gewoon bewaard, op de posts van Onzin na. Je zult ze alleen minder makkelijk vinden met de zoekoptie, aangezien die stopt met zoeken na 500 posts (in verband met serverbelasting).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou iemand me de link naar het desbetreffende archief kunnen geven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar nog steeds geen antwoord...... |
Paul; stoppen met dat uppen.
|
ben jij DE Zone of ken ik jou niet?
|
Je kent me wel.
|
Ik heb hier al eens gepost. :cool:
|
Ben ook wel benieuwd eigenlijk. k Zou m'n allereerste post wel willen zien, maar die krijg ik niet :(
|
Citaat:
adres! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |