![]() |
Gino Santi Boxershorts
mijn vriendin vind die gino santi boxershorts wel heel erg leuk, ik heb er dan ook heel veel maar ik heb het probleem dan mijn lul er bijna altijd voor een gedeelte onder uit komt. en ze worden na een paar dagen hel erg wijd, heeft niemand anders dit?
|
Ik heb geen idee hoe ze d'r uit zien, maar dan koop je toch iets vergelijkbaars? Ze zal heus wel meer boxers leuk vinden.
|
Ik heb ze ook, dan zijn toch van die goedkope van de hema :D....
Ze zitten bij mij goed... misschien dat het aan de maat ligt? |
Zoek een plaatje?
|
Tja eigenlijk wel, ze zijn natuurlijk vet goedkoop maar ik vind ze zelf supervet :D
Misschien een iets kleinere maat nemen, dat ze iets strakker zitten want te ruim is echt pauper met die Gino Santi's! edit: De heer Gino P. Santi is ontwerper van de schietstoel en verder: Gino Santi wordt op meerdere sites genoemd als merk boxershorts. Nou ja, ik kan het niet geloven http://www.boxershop.nl/images/Ginoopdrukgrijs.jpg |
ik heb ook gehoord dat de witte boxershorts van gino santi, ook wijde, doorzichtig zijn. ik heb gekeken maar alle witte die ik zie kan je niet echt door heen kijken !!
wie heeft er doorzichtige van en waar gekocht? |
Citaat:
Nja, oplossing is misschien wat te heet wassen? :D |
HOE?
draag jij die boxershorts dan meerdere dagen?? (is dat niet zoals een slipje, dat je elke dag vervangt?) |
jazeker wel, tenminste, dat lijkt me
zeker aangezien deze boxers op de markt zodanig goedkoop zijn dat je elke dag twee keer van boxer kunt wisselen en ze daarna zonder schromen weg kan gooien. Maar inderdaad, ik vind ze prima zitten! |
Ja idd, dat dacht ik ook - draag jij je boxers meer dan 1 dag? *trekt neus op*
|
haha
|
Een boxer meer dan een dag aan hebben vind ik op zn minst niet fris..
Genesis |
Oh ja, dat wou ik ook nog even kwijt: waarom koop je een boxer die je niet lekker vindt zitten? Dan kan ik me voorstellen dat je er per ongeluk een of twee koopt, maar nog veel meer? En dat alleen omdat je vriendin ze mooi vindt? het spijt me wel, maar als zo'n ding voor geen meter zit, dan zou mn vriendin wel pech hebben helaas (y)
Ik heb btw altijd strakke boxers, omdat ik dat veel lekkerder vind zitten dan zo'n wijde Genesis |
Mijn ex had ze ook, maar had hetzelfde probleem. Toen heb ik ze ingepikt, zitten lekker.
Misschien idee voor je vriendin, als zij ze toch zo leuk vindt? :) |
ze zitten wel lekker hoor, het voelt alsof je niks aanhebt vooral als je er een wijde broek over draagt. Wie doet dit ook altijd?
alleen kun je natuurlijk net zo goed niks aantrekken onder je broek, je voelt absoluut geen verschil :D |
Ik snap sowieso niet hoe jullie een strakke boxer volhouden. Dan zit het heel zakie toch in de knel? Er liggen hier hele stapels superwijde boxershorts maatje tent van zakdoekenstof (dus geen tricot) in de kast.
Vrijheid blijheid hoor. De strakke boxers heb ik ingepikt, btw. Lekker warm als het vriest. Alleen die enorme driedubbele laag stof bij de voorkant, dat zit wat, eh, raar... |
draag jij ze ook dan, als meisje?
|
Citaat:
|
Citaat:
Meisjes dragen wel vaker boxers hoor |
Citaat:
maar je hebt ook van die boxer-achtige gevallen voor meisjes :) toch is ene jongens boxer ook (y) |
mijn vriend haalt ze altijd bij de makro. ik vind t ook erg leuke boxershorts. altijd van die grappige teksten erop. dan vind ik t erg leuk om naar zn zaakie te kijken.
|
ik draag ze ook en hetgene dat je zegt klopt voor mij ook wel, maar toch heb ik er geen problemen mee ;)
|
vinden jullie het niet erg als je ballen er onder uit komen dan ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |