![]() |
Joydivision, neworder, The cure, the smiths
Nu de emopunk/metal helemaal hip is luisteren hier weleens eens mensen naar grootheden zoals Joy division, the cure, the smiths.
Joy division vind ik echt te mooi gewoon vooral . Love will tear us aapart again. En the Smiths natuurlijk. |
ik zie het verband tussen emopunk en the cure niet?
|
Citaat:
|
Veel van die emo/punk bands zijn beinvloed door de cure Bijvoorbeeld the start(thisisthestart) Zijn halen allemaal nu hun invloed uit de newave(denk the faint, interpol etc)
|
Citaat:
maar dat is geen emo, noch punk. |
Citaat:
(hm, ik heb momenteel een beetje een gebrek aan eigen mening geloof ik :o ) |
Citaat:
konflict en ik hebben gewoon gelijk. (y) |
Citaat:
|
veel bands van tegenwoordig, in verschillende willekeurige genres, halen hun inspiratie bij die bands. is niet alleen in de emo/punk hoor.
|
The Smiths= god!
|
1. Joy Division moet ik nog altijd eens leren kennen.
2. Van The Cure heb ik ooit eens een paar lp's goedkoop kunnen krijgen, werd er warm noch koud van. 3. The Smiths zijn erg fijn. |
Citaat:
|
Ja. Emopunk en The Cure snap ik ook niethelemaal. Het verband.
Maar ze zijn geweldig. Ik ben echt totaal verslaafd aan hun muziek. Terwijl ze misschien muzikaal niet een zo geweldig goed zijn. Ik bedoel...Nouja. Maar die teksten, die stem en gewoon..alles. En dan Joydivision. Ook zo mooi <3. The Smiths ken ik niet zo heel veel van. Maar moet Sisters of Mercy hier niet ook even genoemd worden? Ik vind van wel. |
New Order is geil.
|
sisters of mercy is toch gothic?
New order ken ik eigenlijk niet, is dat 'harde' muziek? Ja toch dacht ik? Toch harder dan die andere groepen. Joy division is wat overschat, zal wel door die zelfmoord affaires zijn? The smiths heeft een zeikerd van een morissey, spijtig. |
Hahahahaha.
|
New Order- Blue Monday is zo gaaf :cool:
|
The Cure is geweldig en The Smiths was ik net aan het leren kennen.
|
Citaat:
als je al zo'n mongool bent op een forum zul je in het dagelijks leven ook niet veel vrienden maken |
Ik vind het allemaal erg, saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
SOM is niet goth. Cure is wel grappig, maar drastisch overschat. Topicstarter probeer alsjeblieft iets meer tijd in je posts te steken want ik erger me kapot aan je spelfouten. |
De Sisters Of Mercy zijn ook gewoon maar een Rock'n'Roll band natuurlijk he.
Ha, ik weet nog iets leuks van de DG mailinglist.. Even opzoeken. Het ging over iemand die eens naar een feestje was geweest, en toen nieuw was op die mailinglist.. De listowner zegt dan: "Ik hoop voor hem dat het niet die godslasteraar was die aan mij vroeg welk figuur er nu op mijn shirt stond. Erger nog, toen ik hem met gezag vertelde dat dat na-tuur-lijk robert smith was, wist hij mij nog te verbazen met zijn onnozelheid door daar nog geen raad mee te weten. On-ge-loof-lijk!" huhuhuhuh. Oh, en we kunnen het vast nog wel even hebben over de betekenis van de naam Joy Division en New Order he.. ? :p |
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat je alleen maar Friday i'm In love en Boys Don't Cry kent? |
Citaat:
|
Citaat:
Die heb ik dus heel vuil aangekeken. |
Citaat:
|
Citaat:
hebben we het over dezelfde cure? (Ok laatste drie albums niet meegerekend, die sucken namelijkl) Exo nu trap je bam op m'n hart. |
Ehm.
Goed.. Nu weet ik ook meteen de reden van 'n Friends-only journal. (dan leest helemaal niemand het meer). |
Citaat:
|
Ik bedoelde natuurlijk een Sarah Bettens altaar naar analogie van 'n Robert Smith altaar owh laat ook maar..
SOM: hehe ja 't was ook maar toevallig dat ik daar kwam hoor |
Citaat:
en idd k's choice is pokkesaai |
Citaat:
(k) |
Citaat:
|
Voor New Order en Joy Division ga 24 hour partypeople kijken, das een film.
|
Citaat:
|
Oja! Shit nog steeds niet gezien :o :o
|
Citaat:
Ik vond de rol van Ian Curtis echt briljant. Ik had het wel leuk gevonden als er iets meer was ingegaan op New Order, maar was al gelukkig met die rehearsal van een vroege Blue Monday. Prachtig! Post-punk en new wave lieve mensen, oh wat fijn. |
cure is geweldig ik ben daarom ook dolgelukkig dat ik nog naar een concert van the mwish tour ben geweest :)
ian muziek is fantastisch, maar zijn stem vind ik niet zo. The smiths zijn zwaar klote met die zeikerd van een morrisey, maar ik moet toegeven dat alle bands die the smiths coveren de nummers altijd geweldig maken dan. *nutteloos stukje olga = moe* |
Ik vind t echt heel erg verschrikkelijk. To each his own denk ik dan.
|
Nutteloze post:
The Cure is geweldig, Joy Division ken ik nog niet zo goed, The Smiths zijn leuk. En 24 Hour Party People ook. |
Joy Division, zaaalig :) The cure vind ik best wel goed, maar het ligt me gewoon minder dan Joy Division...De rest ken ik niet echt
|
The Smiths is de beste band die er ooit heeft bestaan.
|
Citaat:
Stone Roses, Happy Mondays, New Order zijn al beter. |
Citaat:
|
the cure vind ik erg goed. gewoon omdat het me aanspreekt. ofzo. joy division vind k wel leuk, maar ik ken er niet zoveel van. misschien binnekort maar ´ns een cd´tje van luisteren en misschien dan kopen.
van new order ken ik alleen blue monday, want die hoorde ik een keer bij de mcdonald´s :|, en ik herkende t omdat orgy t gecovered heeft. |
Citaat:
|
het label van the blood brothers/the locust is vernoemd naar de tekst van een joy division nummer(Warsaw) wat ook gecoverd is door Swing kids, een pre-locust band. Wat dan weer hardcore emo is(volgens fourfa.com).
En braid heeft een cover van the smiths gemaakt(this charming man).. |
En Joy Divison heette ook eerst Warsaw, toch?
Dan zijn er toch veel mensen geinspireerd door die stad. David Bowie ook al (Warsawa natuurlijk). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |