![]() |
Voor rokers
Als jullie je leven opnieuw zou mogen doen, zouden jullie dan weer beginnen met roken ?
De meeste mensen proberen te stoppen na een tijdje. Vandaar deze topic. |
mja misschien wel, ik wil nu eigenlijk niet eens echt stoppen (minderen misschien wel) later denk ik hier misschien wel anders over...
|
Als ik mijn leven opnieuw zou doen zou ik precies
dezelfde keuzes maken als in het leven wat ik nu leid, dus.. |
:D Ik zou alleen een paar jaar eerder beginnen :p
|
weet ik veel.....
waarschijnlijk wel. |
Citaat:
|
Weet ik veel
Heb geen last van het roken en was de eerste tijd niet van plan om te stoppen. |
Citaat:
|
Als ik zou roken waarschijnlijk niet.
|
Ik wil echt graag stoppen en ik ga mezelf er ook echt voor inzetten, dus ja natuurlijk: in een nieuw leven zou ik er niet aan beginnen (van nu af bekeken), maargoed, waarschijnlijk zou ik het toch wel weer doen, omdat ik dan toch niet weet dat ik er later aan verslaafd ga raken... zoiets gaat geleidelijk: je bent niet meteen bij je eerste sigaret verslaafd, dus is er ook niet echt een moment van 'beginnen', snapje:)?
|
Over minder dan 3 uur ben ik gestopt met roken. :) :D
|
ik denk het niet..
|
Ik ben gestopt, en ik zou er ook nooit aan beginnen als ik alles overnieuw mocht doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee dan zou ik zeker niet meer beginnen
|
Het zou niet anders zijn.
|
Citaat:
|
Ik vraag me sowieso af waarom iedereen begonnen is?
Ik zou zelf echt niet beginnen, zie namelijk geen voordelen in het roken alleen maar nadelen... |
Wel, op enen dag loopt men naar een winkeltje en koopt men enen pakje van een bekend merk, daarna steekt men 1 van de 20 sigaretten die in het pakje zitten op met een lucifer (of een aansteker, net wat je bij je hebt). Daarna ben je of afgekickt, of je vind het lekker en gaat door. Hierbij laat ik wel de groepsdrang buitenwege.
|
Citaat:
|
vast wel, zal wel weer nieuwschierig zijn naar hoe het is enzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was meer een algemeen onzinnig verhaaltje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |