![]() |
Heart Break High
Wanneer komt het weer!!!???
|
geen idee
|
heartbreak high is zooo verslavend
|
Jah...ik had in het begin echt afkickverschijnselen :(
|
ja, ik ook, dan zette ik elke dag de teevee aan, maar dan kwam er alleen sport. en dit bleef ik maar herhal;en...suf
|
Ik mis het eigenlijk ook wel een beetje :o
Het zou weer in September komen geloof ik, dus de gids maar goed in de gaten houden! |
ik geloof dat belgië 1 het ook uitzendt, op de zondagavond geloof ik, moet je maar ff kijken. maar het zijn wel heeeeel ouder afleveringen hoor!
|
ik dacht dat het maandag wel weer zou beginnen maar in de gids staat dat Tanja (die duitse serie) weer begint.
maar hbh was nog niet afgelopen dus het komt hopelijk nog wel weer terug |
Haha Tanja :p beetje vage serie!
|
bel/mail de vara...die hebben toch de rechten?
|
DRAZIC for president. of niet natuurlijk.
|
mailtje van de VARA:
Heartbreak high wordt vanaf 2 februari 2004 weer uitgezonden. :( :( :( |
dit seizoen is het er nauwelijks van gekomen door Irak, lieten ze elk uur dezelfde beelden zien terwijl ze dan net zo goed HBH kunnen uitzenden.... (n)
|
Citaat:
en dan komt t nieuws op elke zender, en dan kunnen ze niet ff HBH uitzenden! :mad: |
Citaat:
|
zucht, niet wéér he...
Ik heb het al zo vaak gezien. Kunnen ze niet een keer met nieuwe afleveringen komen of zo :o |
Das leuwk! Ik zit oowk al te w88! :)
|
Citaat:
2 feb 2004? :( |
Citaat:
Die Tanja haalt het bij lange na niet bij Anita, om nog maar te zwijgen over de vergelijking tussen David en Drazic. Drama alom dus op de buis. Wachten maar op februari 2004.............. |
Ook al heb ik alle afleveringen al meerdere keren gezien het blijft leuk...
2 februari ff onthouden |
Citaat:
Ik heb bijna alle afleveringen al gezien, maar het blijft leuk om te kijken. Het komt ook meestal op een tijdstip dat er verder toch niets te doen is (y) . Zucht, zo lang nog wachten. Stom! (n) |
Ik vond alleen de laatste serie (ofzo) leuk.
|
fiew gelukkig pas februari :o er is nu ineens zooooo veel dat ik wil zien, uur hbh per dag kon ik niet echt gebruiken :o
|
Neeeeeeeh he....dan pas (n)
Nja...heeft wel weer zijn voordelen....hoef ik niet meer te stressen om op tijd thuis te komen voor HBH :o |
gaan ze dan weer vanaf het begin beginnen, of gaan ze verder waar ze gebleven waren? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
het was namelijk de allerlaatste keer dat ze het gingen herhalen en dat zijn ze aan het afmaken. ik neem daarom aan dat ze niet weer opnieuw beginnen |
"Heartbreak High" heb ik vroeger ook trouw gevolgd (toen was ik 11), maar ik heb de serie inmiddels al zo'n 2 à 3 keer gezien, dus ik ben er op uitgekeken....
Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |