![]() |
Norton Antivirus probleem
Ik heb net Norton Antivirus 2003 geinstalleerd, daarna opnieuw opgestart en nu zegt mijn computer dat 'ie niks meer kan vinden
:( Geen KaZaA, geen Word, eigenlijk niks wat op mijn bureaublad staat of in mijn Menu Start staat kan 'ie nog vinden. Bijvoorbeeld bij KaZaA zegt mijn computer: "Windows kan het bestand C:\Program Files\KaZaA Lite\kpp.exe niet vinden" en dan bij andere dingen zegt 'ie hetzelfde alleen dan het laatste stuk anders. Ik heb al geprobeerd om Norton te Uninstallen, maar dan krijg ik dezelfde melding... Wat kan ik hier tegen doen? Help!!! |
Kijk eens of C:\Program Files\KaZaA Lite nog bestaat. :)
|
Citaat:
|
Ja, daarom moet hij eens kijken of die mappen nog bestaan überhaupt. Als windows zegt dat dat bestand niet bestaat, zou ik zelf eens gaan kijken hoe het daarmee zit.
|
Citaat:
en inderdaad eerst kijken of de mappen nog bestaan, ook al weet ik bijna zeker dat de koppeling fout is, en dat kan hij zelf oplossen |
De mappen die bestaan nog steeds, dus wat zou ik dan nu moeten doen?
|
Bestaat kpp.exe ook nog steeds?
Zo ja, gewoon een nieuwe snelkoppeling maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, het is dus het geval dat mijn computer alleen geen .exe bestanden opent...Misschien dat het iets helpt. |
Citaat:
|
trouwens een snelkoppeling is heel makkelijk.
rechter muisknop op het .exe icoon. dan komt er een lijst te voorschijn, daar druk je op snelkoppeling maken. dan komt er een nieuw icoon in je map. En die kopieer je en die plak je op je desktop. zo heb je dus een snelkoppeling |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |