![]() |
tennis
zijn er hier nog fanatieke tenniss(t)ers?
|
me, heb toevallig net n partij gespeelt ghehe (y)
|
Mjah all1 fanatiek als het nodig is :p
|
Ehm... wil en kan mezelf niet echt fanatiek noemen, maar ik tennis wel. Tuurlijk wil ik winnen, maar ben echt niet goed ofzo en ik tennis te weinig (één keer per week maar)
|
nee, heb het wel een jaartje gedaan, maar nu niet meer
|
Doe het in tussenuren voor de lol en ben op mijn camping toernooi 2e geworden.
maar geen talentje te noemen |
ja, ik.
|
Ik tennis, maar ik kan er eigenlijk geen zak van
|
Ik tennis en ik vin het kei leuk!!!
|
ik doe niet aan tennis :p
|
Nee. Speel geen tennis.
|
ja zit op tennis, train 3x in de week op een tennisschool, in totaal 5 uur training per week
en ik tennis ook vrij en 12 toernooien in jaar en competitie:) |
jij dan?
|
Ik zit sinds een half jaartje ofzo weer op les...stelt dus nog neit echt veel voor...maar het is wel een leuke sport!!
|
ja ik tennis bijna elke dag
|
Zelfs tennissen: nope
tennis kijken : yup |
jepz ik tennis wel veel, trainen doe ik niet teveel meer. Speel wel toernooien als ik er tijd voor heb. Natuurlijk ook veel vrij tennissen. Echt een gekke sport. Wel naast een teamsport, ik hockey namelijk op vrij hoog niveau en dat gaat wel voor, maar tennis is vooral ontspanning. Als ik het zelf zeg, ik kan wel aardig een balletje raken:)
|
Citaat:
*probeer het wel overigens, regelmatig zelfs* |
(y) Ik tennis ook!
Al zo'n 7/8 jaar:D Iedere week zomers districts competitie, clubkampioenschappen en ook nog toernooien... Af en toe sta ik dus elke dag op de baan, maja... het is ook wel heel verslavend! |
Af en toe met gym van school een keertje, en dat is best leuk! Maar ik houd het vaak bij kijken... en dat vrij fanatiek :D
|
ik tennis al 12 jaar en train 3 keer per week en doe vaak met toernooien mee en speel natuurlijk competitie!
|
Citaat:
Ik ook!!!!!!!!! |
yo zeer fanatiek. laatste tijd tennis ik elke dag (!) zo'n 2 a 3 uur. ik speel op niveau 4, niet denderend ofzo, doe et meer voor de lol en biertjes achteraf ;)
|
Ik zit op tennisles, 1 keer in de week. Niet echt super fanatiek maar ik vind het wel erg leuk. En daar gaat het om!
|
Citaat:
|
jah, ik ben red fanatiek, alleen kamp ik al een tijdje met een blessure waar ik dus echt super erg van baal, en wat ook heel frusterend is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |