![]() |
'Flikken' begint weer!
De Belgische televisieserie 'Flikken' begint vanavond weer, ik weet niet of het een nieuwe serie is of een herhaling maar het is toch altijd leuk.
Zijn er nog meer mensen die hier naar kijken? |
Citaat:
Jaaa!!! Komt het vanavond op nederland 2 of weer op Belgie? Ow, dat ga ik zeker kijken :) Kvind het wel jammer dat Tony eruit is :( (ja, dat is al lang, ik weet het :P) |
Het zijn nieuwe afleveringen.
Flikken is (y) . |
Citaat:
|
VRT TV1
21:35-22:30 :) Aflevering 1 van nieuwe seizoen (y) |
Leuk! Alleen heb ik het vorige seizoen moeten missen. Ik heb af en toe wel wat gezien, maar ik wilde wachten tot het op nederland zou worden uitgezonden; zenden ze Spoed uit!! Bah bah bah!
Wat is er tot nu toe gebeurd? |
Flikken is wel gaaf. Ik houd wel van dat soort series
|
Ja ik kijk er ook af en toe naar. Best leuk. (y)
|
whaha ik moet jullie bedanken van mun mams.. zij is flikken fan :D
|
Op Belgie 1.. nieuwe reeks.. en ook de laatste reeks.
gisteren uiteraard gekeken :cool: |
Citaat:
(ik kan moeilijk alles op gaan nemen op videoband, heb al zeven banden liggen met afleveringen van Windkracht 10) |
al bij al is het best dat het stopt. Want met de vele personagewissels begint het soms wat van een soap te hebben. En er zal wel weer een andere serie komen dande zondagavond. Sedes&Belli (opgenomen in MIJN stad :D ) zal nog weekomen, en recht op recht ook.
|
Citaat:
|
Nog even een aanvulling: vanaf komende dinsdag (dacht ik) begint Flikken ook weer op Nederland 2 bij de TROS, dit is niet dezelfde serie als op Belgie 1 maar de vorige. Voor degene die die serie gemist heeft is er dus nu de mogelijkheid.
|
Citaat:
Waarom? Je kan toch beter op tijd stoppen zodat je alleen maar kwaliteit hebt geleverd, dan dat je nog een extra seizoen opneemt, dat totale antikwaliteit is, waardoor eigenlijke de andere reeksen negatief door worden beinvloed? :) |
Ik heb er nog nooit naar gekeken, misschien dat ik er dit seizoen wel wat aandacht aan schenk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |