![]() |
Hoe zou jij een beroemdheid versieren?
Stel je komt een beroemdheid tegen en je vindt die persoon heel aantrekkelijk en weet dat hij/zij vrijgezel is (of niet, wat maakt t ook uit?! :d), zou je dan een poging ondernemen om hem of haar te versieren? En zo ja: hoe? Ontkennen dat je de persoon in kwestie ook maar ergens van kent? Of juist over zn geweldige acteerprestatie (o.i.d) gaan beginnen?
Ik kwam gister nl tijdens het uitgaan de halve cast van GTST tegen, maar ik vond het bij voorbaat al een btje hopeloos om tussen al die tienergroüpies te gaan staan. Heel veel meiden stappen er gewoon op af, maar dat lijkt me toch echt wel een btje gênant, want zij weten ook wel waarom je dat doet (aan de andere kant; ze zijn allemaal erg attractive en als ze niet bekend waren geweest had ik ze ook wel leuk gevonden :o maar dat terzijde). Volgens mij kun je ze het best een btje negeren, niet dat het opvalt als er een muurtje fans om ze heen staat, maar goed :rolleyes: :p Viel me trouwens tegen dat ze aan t eind van de avond allemaal van die jonge meisjes hadden opgepikt.. dacht dat ze aan de vriendin waren.. :p Oh, en nog iets.. zouden jullie zoenen met een BN'er die je eigk helemaal niet leuk vindt, maar puur om te kunnen zeggen dat je hem *gehad* hebt.. Ik niet trouwens :) |
niet, ik wil geen beroemdheid als vriend
|
Citaat:
|
Citaat:
stel nou dát je dat zou willen, hoe zou je het dan aanpakken? :cool: |
Citaat:
|
Met mijn onweerstaanbare charme natuurlijk. :cool:
|
ik zou zeggen: Ik heb een grote pik. Zien?
of: Hoi. Neuken? :rolleyes: |
Citaat:
|
Hello sweet chick, do you wanne see my...........
en als die niet werkt dan weet ik het ook niet meer :D |
ik heb zin en jij een opening
|
Op dezelfde manier als dat je dat doet bij normale mensen. :)
|
Citaat:
|
Gewoon doen. Een 'beroemdheid' is in mijn ogen niet meer dan een normaal mens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou in ieder geval niet beginnen over zijn leven.
|
HEY IK KEN JOU VAN DE TV!!!!!!!!!! oooooooooooooohhhhh MAAK ME GEEEEEEEEEEEEEK!!!
|
Citaat:
|
'Hi Brad, i just loooove titanic. Could you please show me what you didt with rose?" :o
Grrmlll laat ook maar |
Dat zou ik niet eens durven. :o
|
naakt naar het premierefeestje gaan natuurlijk!En maar stralen op die rode loper!!! :D :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar lokken met veel geld :p helpt altijd ;)
|
geen moeite voor doen.. ten eerste lijkt me dat niet wat, met zo'n beroemd persoon, ten tweede is het toch verspilde moeite... (tenzij ze mij natuurlijk willen leren kennen, maar die kans acht ik zeer klein)
|
*zucht*
Nee. |
nee want er lopen dan nog 10000000000 ander mensen achter hem aan en daar kan die vast ook zen pootjes niet van afhouden
|
Met koffie in mijn handen tegen haar oplopen en haar dan op mijn kamer zich laten verkleden.
*zet webcam alvast klaar* |
Ikkkkkkeee... zou....
in mijn neuspeutere, het dan op eten.... en als ze ze me dan nog niet leuk vindt, word het toch noit wat.. misschien zou ik nog een boertje laten of een scheetje.. zonder sorry te zeggen natuurlijk :) |
Euhm. Ik kan sowieso niet versieren (ik heb er in ieder geval geen enkele ervaring mee en vind het wel best zo)
|
gewoon zeggen dat ik haar zoon ben :)
|
Citaat:
Een keer in jouw ogen kijken is voldoende namelijk. ;) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou hem totaal negeren... maar dan wel zo langslopen dat ie het ziet.. ofzo.. of hem gewoon aanstaren en dan snel wegrennen :p
|
Kontje knijpen duh! ;)
|
Op het WK in St. Moritz liepen toch wel een paar leuke jonge wereldtalenten rond. :o
Jaar of 16, in een strak skipakje. :cool: :o Had ik maar iets gedurfd. :o |
In groningen heb je geen beroemdheden, dus wat boeit het allemaal :D
|
Citaat:
ontopic: gewoon zoals ik 'n willekeurig ander iemand zou versieren. |
Negeren. Ze weten niet wat ze zien, iemand die geen aandacht aan ze besteedt. Die móet wel interessant zijn! En dan dus wachten tot ze op mij afstappen, he.
In een heel extreem geval (Orlando Bloom :P) zou ik waarschijnlijk gewoon sex, no strings attached, aanbieden :p Maar ik heb tot nu toe nog nooit een aantrekkelijke Nederlandse beroemdheid gezien, dus laat maar hangen. |
Gewoon niet.
|
Citaat:
|
Hey, ken ik jou niet ergens van?
:D |
Met mijn avances. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|