![]() |
mascara
welke gebruik jij?
ik wissel altijd weer. hoewel ik rimmel nu wel het fijnst vind, die gaat tenminste langer als 4 maanden mee (ik vind dat ze snel te droog worden en klonteren), daarnaast moeten de wimpers ok nog mooi en perfect zijn zonder klontjes. ik heb nu endless lenght and lift van rimmel. |
Heb nu van Rimmel.
Maar wissel ook weleens, heb ook max factor gehad ook erg goed!! |
Ik gebruik Great Lash van maybelline (roze hulsje), maar max factor vind ik toch beter.
|
Volgens mij heb ik ook Rimmel. Op zich maakt 't niet zo uit welke mascara ik gebruik, hoewel het Etos-merk mascara wel erg slecht is.
|
Flextencils van Lancôme
|
Nu heb ik Long'Optic van Christian Dior,
voor de rest gewoon verschillend.. (dit was een cadeautje :)) |
Amplicils van Lancôme (y)
|
Super Lash Invite van Coty :|
|
Ik heb die roze van Maybelline. Vind hem prima hoor, ben niet zo kieskeurig :p
|
Ik heb ook die roze van maybelline.
Meestal heb ik gewoon van de Hema. Maar op vakantie was mn mascara op, en als ik geen marcara op heb, lijkt het net alsof ik suuuuupermoe ben :( |
Ik heb ook die van Rimmel Endless en ik heb die nieuwe gekregen, met een kammetje, maar ik geloof niet dat die al te koop is.
|
Rimmel 100% waterproof, of Bourjois, die maken je wimpers lekker dik :)
|
laatst had ik echt een hele slechte, van astor.
die was binnen 4 maanden uitgedroogd |
ik heb hem gewoon van de hema werkt goed genoeg
|
Ik heb altijd gewoon van de Kruidvat, van Miss Sporty en dan de Waterproof versie, bevalt prima. Er zijn niet veel mascara's waar ik tegen kan omdat ik heel gevoelige ogen heb maar deze gaat goed en hij is ook nog eens heel erg waterproof.
Ik heb trouwens ook nog een felblauwe van collection 2000 ook van de kruidvat en een bruine van een of ander vaag merk (heb ik gekocht in Frankrijk) |
ik heb maybelline.
vind t wel prima. |
Ik heb er 1 van helena rubinstein, super zijn ze!
|
one by one waterproof (met een heel dun borsteltje) van maybelline
maar k heb ook Exaggerate van Rimmel die is beter maar niet waterproof. |
Intensifiqué van L'oreal
|
Ik heb er 1 van Avon (besteld uit zo'n boekje) en ik moet zeggen erg goed, lekker vochtig :)
|
bourjois paris blijft bij mij het langste mooi..
maar het goedkope etosmerk van 3 euro vermaakt me ook goed :) |
Echt Hema
|
Nu van Maybelline, maar daarvoor van de Bodyshop en L'oreal.
|
ik heb intensifique van l'oreal en coup de theatre van bourjois
|
heb een nieuwe... More Lashes van Maxfactor. Best ok (y)
|
gewoon etos. zoals al mijn makeup/verzorgingsproducten.
|
De waterproof van Bourjois is heel goed, die gebruik ik. Verder niet extreem goede mascara's gehad, alleen maar goedkopere en slechtere...
|
ik heb lash architect voor 1e laagje, en 2e laagje is volume express, werkt echt gooehooed en liftend ;)
|
Flextencils van Lancome, echt een topper (y)
|
Citaat:
Ik heb er eentje van Lancome geloof ik, geen idee welke. Wel ontzettend fijn. |
Citaat:
Ik heb zelf een mascara van L'Oreal (gouden hulsje) maar die is bijna op, ik gebruik hem nu voor 't eerste laagje. Voor het tweede laagje heb ik Maybelline (dun blauw hulsje), maar die is nog zo nieuw dat hij een beetje kwijlerig is. |
Ik heb die Double Extension van l'Oréal, weet niet zeker hoe die heet, maar tis die dubbele :) hij werk heel goed (y). Verder vind ik Lash Architect van l'Oréal, Volume Express van Maybelline en Coup de Theatre van Bourjois ook erg goed. Mascara van Miss Sporty HAAT ik omdat die voor geen meter werkt :mad: (n) maar die van de Bodyshop werkt ook wel. Verder voldeed het DA huismerk ook wel als ik weer eens geen geld had om nieuwe mascara te kopen :D
|
Citaat:
|
hema, werkt prima.
|
een of andere ouwe max factor.. zo vaak gebruik ik het ook weer niet.
|
Rimmel 100% waterproof...die is dus echt bestand tegen ALLES! Alleen wil ik nu (na 6 van die dingen :P) wel weer eens wat anders.....
|
de roze van maybelline (waterproof versie) en eentje van roc (roc..belooft het u!)
werken allebei just fine (y) |
Citaat:
|
miss sporty (waterproof) ik vind um goed!! :)
|
Ehm, ik heb er 1 van the Body Shop, die is wel goed. Geen idee hoe het heet. Iig waterproof en geschikt voor lensdragers, niet op dieren getest blabla.
|
Citaat:
Euh, mogen mannen niet mooi zijn :confused: Nee, ik ben gewoon iets wat gestoord :D |
uhm van de HEMA, Miss Helen ofzo?
zwart |
ik ben benieuwd naar de nieuwe van rimmel, met zo'n heel erg raar kammertje, waarvan ik denk; hoe kun je daar nou je winpers vol mee krijgen.
maar goed, ik heb zelf gelukkig toch wel volle donkere winpers, maar mascara klontert altijd weer zo snel. die van rimmel niet. |
Nu van de etos, is wel goed.
|
ik heb gewoon het etos merk :) en dan volume.
|
ik zweer ech bij Yves saint Laurent beetje jammer is de prijs alleen elke maand 23 eetjes is een beeje veel!!! :mad:
|
Die van Bourjois. Gewoon zwart.
|
DA huismerk, zo waterproof als de pest (ik heb heel snel uitgelopen mascara :S) en maakt mijn wimpers nog écht langer ook! (y)
|
Ik gebruik eigenlijk altijd mascara van Manhatthan, Twist and Curl heet dat volgens mij.
Twee kleurtjes in één mascara. Ik heb oranje-zwart die er bruin uit komt en ik heb paars-zilver die er paars uitkomt. Die zien er allebei lekker naturel uit. Verder heb ik ook nog een knalpaarse mascara van Manhatthan (de enige die ik kon vinden en ook écht paars was) en was ik jammer genoeg te laat voor de fluoroze. Net een nieuwe gekocht trouwens. Van Rimmel. Weet niet meer welke maar hij klontert verschrikkelijk. |
ohjah!
mijn glittermascara van de Yves Rocher is eigenlijk wel het koelst! ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |