![]() |
nigel in oranje!
ik heb een voorstel: nigel de jong in oranje.
1 van de grootste talenten van Nederland, en ik denk 43 keer beter dan de huidige rechtsback: Fernando Ricksen. Ik zie de volgende replies al voo rme: 'laat m eerst maar zorgen dat hij een basisplaats heeft' en ik zeg dus nu alvast: davids, zenden en ook ricksen hebben ook geen basisplaats |
oja en hij (Nigel) zou wel een basisplaats moeten hebben
Grygera is echt de hel |
slotje... :rolleyes:
Er zijn nu wel al genoeg topics over het Nederlands-elftal. (En deze gaat nog wel over een bankzitter van Ajax) P.S. Ricksen heeft bij de Rangers wel degelijk een basisplaats... |
ik vind hem 42 keer beter dan fernando ricksen
|
Citaat:
|
Slotje
en anders is eerst de heer T. Cornelisse aan de beurt |
beter dan Ricksen is niet echt moeilijk. Zo goed is de jongen niet.
Maar ja, als Nigel de Jong bij Ajax geen basisplaats kan veroveren, dan verdient hij het ook nog niet om in het NL 11tal te komen. Hoewel de verdediging dus wel vernieuwing nodig heeft, als Stam en de Boer stoppen. |
IMHO onzin, Ricksen is steengoed en de Jong heb ik alleen in aanvallend opzicht aardig wat dingen zien verrichten.
|
Het is idd niet echt logisch om een bankzitter te selecteren. Maar ene Giovanni van Bronckhorst werd zelfs geselecteerd toen hij op de tribune zat bij Arsenal...
Van zulke domme acties van het duo Van Hanegem&Advocaat word ik niet goed... :o |
Zelfs de heer Colin mag 't nog eerder proberen dan Nigel.
|
Citaat:
|
gerard de nooijer (y)
|
nigel is oke, maar nog te jong vind ik, anders zouden we wel een heel nederlands elftal kunnen maken dat nog niet de gemiddlede leeftijd van 21 haalt, maar ja daar durft geen bondscoach aan te beginnen,maar dan halen we zekers te weten dus echt wel dat EK, en dan hebben we ,denk ik, een aardige kans om het nog te winnen ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |