![]() |
Lowlands Tv Evaluatie.
Dit was wel de meest waardeloze lowlands in de geschiedenis, allemaal kutbands, kutweer en het enige leuk wat ik eraan vond (tv) was the spades :D
|
mee eens!!! damn.. wat was ik blij dat ik daar niet was:)
|
110 euro in me portemonnee extra :o
|
Het gaat gewoon steeds meer op Pinkpop lijken. Steeds meer bezoekers, steeds grotere bands en veel meer media-aandacht. Toch wel jammer...
|
ik heb zo ongeveer alles gezien, en de leuke dingen opgenomen
grandaddy, alamo race track (!) waren vandaag wel de hoogtepunten vond ik... ben alweer een beetje vergeten wat gisteren allemaal werd uitgezonden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had dit weekend helaas niet toegang tot TV of computer. |
Citaat:
|
Zijn alle optredens nog ergens op Internet (3voor12 o.i.d.) te zien? Op lowlands.nl word ik niet veel wijzer.
|
[QUOTE]wouszer schreef op 31-08-2003 @ 20:43:
[B]Zijn alle optredens nog ergens op Internet (3voor12 o.i.d.) Volgensmij wel. |
Ik had ook een stukje gekeken.
Ik vond die presentator een slechte Dolf Jansen rip-off. |
ik vond al die idiote stukjes tussendoor maar kut, met die barbara en janneke riplet dozen... zend dan een extra optreden uit ofzo
dat met denvis was nog wel grappig, af en toe |
Citaat:
|
Zwam niet FAZ, je gaat mij niet beweren dat je al die bands kent uit het programma.
|
Denvis was wel cool trouwens.
|
Citaat:
|
The Spades waren kut.
|
Citaat:
Citaat:
|
naja er waren dit jaar toch zo'n 10.000 kaartjes over? zo druk zal et dus niet geweest zijn
|
Ik kwam er net achter dat The Spades blank zijn.
Op hun cd hoesje staan allemaal zwarte gasten. http://www.gothcore.tmfweb.nl/thespadesfoto.jpg |
Citaat:
|
die komen a.s. vrijdag in de goudvishal
|
wat ik trouwens wel heel slecht vind is dat ze op tv en op internet niks over de apers laten horen. Het zijn alleen maar de kutbands die ze laten zien.
|
Citaat:
(weer een van die mensen die ik veel te weinig zie) Goed, slowlands was nog slechter dan ik me kon voorstellen. Gelukkig was m'n tv niet al te scherp, anders had ik het nog allemaal in the full horror kunnen zien. |
ik vond het wel leuk om op tv te zien, aleen die 'dude' vond ik beetje slap ouwehoeren. ... maar ik was er toch liever zelf bij geweest.
ik ben het er niet mee eens dat er alleen maar bagger heeft gespeeld ... ik noem : lagwagon , AFI , pennywise , foo fighters , rancid , less than jake , feeder , staind ... allemaal bands die ik graag had willen zien . |
ben net terug
het was apart, hahah. tiep later verslagje |
Jeeezus wat was AFI een rommeltje...
(n) |
ik vind het toch jammer dat ik er niet ben geweest. Ik denk ook niet dat het op t.v ook tot zijn recht komt.
Al zijn de bands iest minder dan voorgaande jaren, lijkt mij de sfeer etc. nog steeds super.... |
Citaat:
|
Ben net terug en vond het lekker puh fantastisch.
Vooral Fischerspooner en Miss Kittin waren simpelweg goddelijk <3 |
wie heeft kopna kopna gezien? was erg vet
|
ik heb de hele nacht gekeken.
tot 10 voor half 5 ongeveer, ik kon niet slapen. ik vond afi, suede, kaizers orchestra, interpol <3, mars volta, electric six :o enzo wel goed. maar the spades waren kut. die zanger was vervelend. en over die vormloze dwerg van the riplets zal ik maar niet beginnen. :/ |
goldfrapp was ook cool.
met dat vage euhh.. dinges. "every girl should have one." :D |
ik vond het erg vet op lowlands, maar toen ik terug was en nog ff op tv ging kijken vond ik het kut :D. maarja, dat was dan ook het grote concert des levens *walg*
|
Citaat:
|
heeft Sum 41 eigenlijk nog opgetreden ? op tv nix van gezien en op 3voor12 is er nix van terug te vinden...
:confused: |
ow 5 koelste bands vond ik:
foo fighters (leuk hoe ze in elk nummer wel iets afwijkends deden), stereophonics (die waren imho echt in topvorm, keb ze nog niet zo goed gezien), kopna kopna (like you!, kwil me alleen nog wel es storen aan t accentje van de zanger mahja), saybia (die zanger is echt goed gewoon, en twas bij tijd en wijle nog vrij ruig ook), the coral (party up) |
Citaat:
was vrij eentonig optreden vond ik hoewel t wel koel was dat ze een stukkie you know you're right van nirvana deden |
sum was cute:p
|
en bij sum41 die stukjes van bro hymn en master of puppets niet te vergeten (dat was zo ongeveer het tofste van het hele optreden)
ooh en nog een ding: rancid uberheerschte duchtig. |
Citaat:
edit: dr kwam trouwens na een tijdje een gast en die bood me een boterham aan :cool: |
dam wat lopen er hier veel zijkerts rond zeg word er zat van :S maar ik vond het ecth brutjes gewoon veel gezien en zo was gewoon weer de shit heb Ran en stimpy ook nog gezien en spons bob
|
twas allen jammer dat ik voor de derde keer the vandals heb gemist :(
|
ik vond het allemaal wel nice, echt juist de goede bands gezien
|
Citaat:
|
Citaat:
echt stom gewoon dat ik ze niet gezien heb. |
Citaat:
|
Citaat: