![]() |
Playroll - World Unknown [RELEASE]
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=300141
Eindelijk maar toch gaan we dan onze eerste geperste cd uitgeven in eigen beheer! De single-cd bevat drie tracks die in de zomer zijn opgenomen in Studiosa(r)s te Groningen. De artwork is mede mogelijk gemaakt door Empyrian (forum)! http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=300142 http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=300146 Playroll staat 12 september in regiofinale Noord van de Grote Prijs van Nederland in het Burgerweeshuis, Deventer! voor meer info: www.playroll.net |
en ja Friso, ik weet het; the whoring of bands is evil...
:d |
empyrian, die zie ik wel s op Films & Tv
zal et s checken |
3werf lof voor playroll
jullie gasten hebben me nooit kunnen overtuigen, maar dit vind ik echt leuk lekker nummer, misschien lichtelijk langdradig, leuk gitaarspel alleen misschien wat minpuntjes op de productie, vooral drums vind ik niet mooi uitgewerkt en bassgitaar is ook nog wel wat aan te doen zang vind ik errug goed |
thanks dude!
btw, productie vinnik nog behoorlijk meevallen voor één opnamedag en één mixdag trouwens (en een kutdrumstel :D) |
Citaat:
www.jux.nl dat moet je eens checken DIY shizzle |
Klinkt goed!
Leuke avatar trouwens. |
Het klinkt zeker wel goed!
Ik wil wel n cdtje. |
waren jullie niet gestopt?
nummer is wel koel, maar ik vind het geluid toch niet echt geweldig hoor :p en zet alsjeblieft die flyer recht :p |
Gisteravond al gedownload, maar toen was ik te brak om te luisteren :p Heb het nu op staan....koel(y) En idd, wat Harrie84 al zei, die zang is erg goed.......
|
ja, alleen die eikels doen de release op 19 september... ;)
Dan kan ik niet! vet nummer trouwens (y) |
klinkt goed, leuke riffs
zang vind ik vrij vlak eigenlijk en het had imho een iets compacter nummer mogen zijn maar klinkt erg lekker (y) |
|
klinkt wel grappig, ik had verwacht dat het nogal kut was
|
Citaat:
maar ik zou meer aandacht besteden aan de zang |
klinkt goed (y)
|
Klinkt bestwel goed eigenlijk, ik had iets totaal anders verwacht.
Dit is toch die 3-mans band? |
Citaat:
|
klinkt best ok, alleen die zang vind ik niks. Te zeurderig.
Ik zou meer nummers als die pro-action doen, klinkt wat origineler dan die preview. |
hey wat vet een echt singletje.. en ja dit klinkt weer erg leuk, toch een stuk beter dan het nijlpaard :D
|
Oe, ik kom. Misschien, als ik niet hoef te werken :cool:
|
hey dat liedje is best gaaf. :cool:
|
ik vind alles goed ;)
morgen weer oefenen |
Citaat:
*checkt profiel* |
Klinkt wel aardig, idd die zang blijft wat achter (misschien komt dat omdat jullie geen aparte zanger hebben). Niet echt mijn ding helaas.
|
Ik vind de zang wel goed eigenlijk.
|
de zang is dubieus, de ene keer vind ik het heel erg goed en dan weer niet...
ik vind dat de productie wat meer moet worden uitgewerkt, geen juiste balans verder leuk liedje:) ja! |
Jaa ik vind het goed, de muziek is leuk, zang is ook best goed en duidelijk. (y)
|
Ik kom kijken in Deventer (y)
|
Citaat:
|
over die zang,
als je onze vorige cdtjes hoort ben je zeer blij met dit resultaat qua zang dan he :) voor de rest, we hebben niet zo veel geld, dus lang in de studio is het ook niet.. |
Citaat:
de zang is goed (vind ik dan) al verwachtte ik de as plastic as it gets zang toen ik jullie in assen zag, maar dat bleek gelukkig niet waar :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nieuwe poster: http://www.playroll.net/heath.jpg laatste update, het is nú pas echt 100% zeker (y) |
gasten; download en spuug uw gal ;)
|
Ok,
Het gitaarloopje in het begin vind ik echt erg goed. Als dan op een gegeven moment de akkoorden daar doorheen komen wordt het goed meeslepend enzo. Ik vind de drums wel redelijk opgenomen (wel lekkere drums trouwens). De zang moet op sommige punten wat overtuigender vind ik. Verder heeft het wel een lekkere sfeer en een vind ik bestwel goed gitaargeluid. Het klinkt best professioneel :) Voor een demo zou het zeker meer dan goed klinken maar als echte single zou ik proberen de productie toch nog iets te verbeteren. Maargoed, pakkend liedje, leuke melodie, aardige productie. dus (Y) Veel succes ermee! |
Citaat:
|
cool nummer wel...alleen de zang vind ik een beetje te zacht en de bass klinkt een beetje raar (vind ik) voor de rest kom ik natuurlijk wel even kijken op de 19 (als ik kan) :P
|
sooz gaat rare dingen zeggen :)
stiekem droom ik al weken lang van een plek in die finale :) |
Citaat:
|
dan is breakcore-a-go go in rotterdam.
|
Citaat:
|
zodat je kan zeggen dat je het al gedroomd had enzo ? :D
|
Waarom hebben jullie hem btw World Unknown genoemd?
|
Bijpassend aan de track titel, titel bijpassend aan de songtekst, songtekst bijpassend aan de gedachten van Bart (gitarist)
ofzo |
klinkt wel okay, maar die zang is minder.
|
butje, fout in de poster
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |