![]() |
Asp
Hoi hoi,
Leuk al die topics over html en css en javascript... Maar je kan er niet terecht met vragen ivm met asp en dergelijke, dus daarom maar bij deze ... Ik ben al een tijdje op zoek naar enkele goede tutorials of zo over asp. 'k Heb er al een aantal gevonden, maar om eerlijk te zijn geraak ik er echt niet goed uit wijs. Dat komt misschien ook omdat ik nog helemaal niets ken van databases... Dus hints, tips, goede handleidingen, tutorials, ... Kom maar op!!! Greetz |
Kijk eens op www.devshed.com
Daar staan tutorials over ASP en (My)SQL. SQL moet je kennen voor databases zeg maar. |
ASP is the dark side
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan asp ook met javascript gebruiken ipv met vbscript, en dat ben ik dus ook van plan. Ik ken wel wat java, en op basis daarvan kan ik m'n weg wel vinden met javascript (wat uiteraard niet hetzelfde is eh !!!)
Maar het is vooral die SQL die me parten speelt... Enlightenment, thx voor de link ! |
Echt combineren met JS kan niet, je kunt het wel wat aten samenwerken door een javascript output te geven door asp.
Maar andersom, ja niet echt.. Een file aanroepen met in de URL iets wat javascript aangeeft.. |
Citaat:
Je kan javascript gebruiken ipv vbscript ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |