![]() |
lees jij een topic helemaal door...
...voordat je post?
nou? |
Soms.
Bij topics zoals "rook jij" ga ik niet alle ja en nee's af. Bij andere topics is het wel handig als je niet precies het zelfde zegt als iemand boven je. |
Alleen als het een vrij kort topic is, anders ben ik er te lui voor. Ik ga niet meerdere pagina's doorlezen voordat ik antwoord geef.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soms.
|
soms wel soms niet soms kijk ik gewoon wie der gepost heeft en dan lees ik dat wel maar de rest niet....
|
Soms wel, ligt aan het soort vraag. Vraagt iemand advies, dan zal ik wel reacties lezen, misschien niet alle, maar wel veel. Als het gewoon een vraag is, bijvoorbeeld;'wat eet jij nu?' dan post ik gewoon een antwoord. Nu dus ook :)
|
hangt van het topic af
|
|
Meestal lees ik alleen de kortere antwoorden. Maar als het om een echt probleem gaat, lees ik alles wel even goed door..
|
nee, alleen een beetje globaal
|
Nee eigenlijk niet :D geen tijd voor en geen zin in. Meestal de eerste paar reply's en als ik al eerder heb gereageerd kijk ik of iemand op mijn reply met een quote heeft gereageerd.
|
Nee, maar dat ligt ook aan de lengte van een draad. Als de draad behoorlijk lang is en de discussie is dan al een tijdje gaande dan reageer ik wel op iemand die aan het eind heeft gepost. Bij korte draadjes lees ik altijd wel alles. :)
|
Nee, ik scroll meestal meteen naar beneden en lees dan de onderste reactie. Als die niet geschikt is voor een harde, bijdehante reactie, dan pak ik de volgende bovenstaande, en zo voort.
|
als het een leuk topic is wel:)
|
Citaat:
|
Alleen bij me eigen topics :P
|
Soms, ligt aan de lengte en het onderwerp.
|
ligt eraan hoeveel pagina´s t is.
|
Ligt aan meerdere dingen, lengte van het topic, het topic zelf, mijn bui, etc. etc.
|
soms
|
ik lees meestal alles en vergeet dan te posten :o
|
Ligt eraan op welk deelforum. Wat het onderwerp is. Wat de lengte van het topic is.
|
Citaat:
|
Ik lees het alleen door als er nog niet zoveel reacties zijn. :o Verder een beetje globaal.
|
Als het niet te lang is en de reacties zijn niet te lang dan lees ik em wel helemaal door ja
|
Nee niet bij zulk soort topics :P
|
deze niet iig
|
juh, wat beer zegt enzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen als er korte antwoorden worden gegeven.. 2 pagina`s is nog te doen.. maar dan heb ik het meestal wel bekeken... |
ligt aan het topic, deze topic lees ik niet door
|
ik lees meestal de eerste en laatste paar
|
soms wel, deze niet :p
|
Meestal wel ja.
|
als er al vele antwoorden zijn niet , en als het gewone vragen zijn dan bijna geen enkel , en als er al 10 pagina's bladzijden zijn ofzo , lees ik de eerste 2 en de laatste 2 :p
|
Bij ja/nee topics of andere dingen waarbij ik de antwoorden van anderen eigenlijk niet zo interessant vind maar toch zelf even een oninteressant antwoord wil geven niet.
Bij boeiende discussies of ruzies wel :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |