![]() |
John Mayer
Wie kent hem al of luisterd er wel eens naar, namelijk naar John Mayer.
Ikzelf vind het naast Matchbox Twenty erg fijne muziek als je je ff niet zo lekker voelt ofzo. |
is wel lekker ja
hij heeft een geweldige stem voor iemand van 18/19/20 (hoe oud ook alweer?) |
(y)
'Your body is a wonderland' is mooi. Zelf luister ik liever naar Jason Mraz. Check hem uit. :) |
ehm, op internet staat toch echt dattie 26 is.. misschien lees ik de verkeerde bronnen hoor maar ik moet zeggen dattie er ook niet echt uitziet als iemand van 18 ofzo...
|
Citaat:
lag wel fijn int gehoor es dloaden.. |
john mayer is (y)
word je vrolijk van.... |
is zeker cool!
|
No Such Thing (y)
|
Ik vind 'm erg koel. Your Body is a Wonderland is inderdaad een fijn nummer, zo lief! My stupid mouth vind ik ook erg goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij's leuk, vooral no such thing en neon zijn leuke nummers.
|
Ik hou van John Mayer. Als ik later groot ben ga ik met 'm trouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
John Mayer is echt super!!! Ik ben afgelopen zomer naar een concert van hem geweest in Amerika (hij tradt samen met de Counting Crows op) en hij was gewoon goed! Ik stond heeeel dichtbij :p. Ben ook helemaal gek op hem :), maar dat is bijna elk meisje daar. Het is ook zo'n schatje! Heb meteen een t-shirt en zijn live cd gekocht! zijn normale cd had ik natuurlijk al..
Een echt lievelingsnummer heb ik niet echt al vind ik Comfortable en back to you heel mooi... |
Hijs cker goed! Ik vind dat ene nummer zow leuwk, uhm Your Body Is A Wonderland volgus mijh ...... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maroon5 stond als echt voorprogamma --->komt deze maand in paradiso, leuke band :) echte aanrader. Weet iemand ook of de nieuwe cd van John Mayer hier ook uitkomt?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
(n) hij verneukte me lievelingsnummer van the police
|
Citaat:
|
heeft hij dat nummer gecovered? vaag...
|
Citaat:
|
John Mayer is (y)
Citaat:
|
wat ik ken vind ik mooi :)
|
Ik vind John Mayer ook niet echt heel mooi, maar hij ziet er wel heel lief uit, vooral als hij zingt.
Overigens was ik laatst bij een concert van hem in Amsterdam en het viel me op dat er toch best wel veel mannelijk fans waren.... (dan heb ik het niet over die bobo's die aanwezig waren). Zijn nieuwe cd vind ik trouwens wel heel leuk. Wel anders dan zijn vorige, maar het is ook niet leuk om bijna 2 dezelfde cd's te hebben... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |