![]() |
Wat doe jij als je je dag niet hebt?
*ging net autorijden en het ging voor geen meter*
|
Mijn frustraties afreageren op andere mensen
|
Hopen dat de volgende dag wel beter zal gaan. :)
|
Muziek draaien en het van me afschrijven .. of praten.
|
Chagerijnig zijn.
|
Citaat:
|
balen
|
vrij weinig
|
Thuiszitten, muziek luisteren, niks doen. Zoals elke dag.
|
Muziek luisteren, mensen zoveel mogelijk negeren.
|
Citaat:
|
In bed blijven liggen en wachten tot het voorbij is.
|
Me overal aan ergeren... hardop mopperen/vloeken, uitvallen tegen de verkeerde mensen en hele rants schrijven in mijn Livejournal...
|
muziekjes draaien :) tegen mensen aanzeuren op msn en dan gaat het wel weer over
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik m'n dag niet heb met autorijden? interesseert me niet bijster veel.
Als ik op m'n dag helemaal niet heb? dan zet ik een grote pot thee. Neem chocolade en ga friends kijken :) |
Ik vloek dan de hele zooi bijelkaar.. en sluit ik me op in me kamer of ga ik achter de computer zitten.. ik ben iig nutteloos de hele dag...
|
Citaat:
|
Dan ben ik de hele dag geirriteerd door alles, ga ik de juiste muziek luisteren en probeer ik (vaak onbewust) zoveel mogelijk met mensen om te gaan, zodat ze mij een beetje weer 'normaal' kunnen krijgen :p
|
Citaat:
|
veel muziek luisteren en met m'n cavia kroelen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon verder met de dingen waarmee ik bezig was. Misschien gaat het wel lukken en "hervind" ik me wel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoveel mogelijk uit de buurt van anderen blijven, zodat zij zich niet aan mij ergeren waardoor ik me weer aan hen begin te ergeren... en tegenover de mensen die ik niet kan ontwijken ben ik vreseiljk kortaf en heb ik weinig geduld :o
|
toch de dag proberen door te komen
de hele dag binne blijven zitten is neit echt een goede optie imho |
Muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan beter vragen wat ik doe als ik mijn dag WEL heb......
|
stonrchagrijnig zijn, me overal aan ergeren, alles afkatten, en me op anderen afreageren.
|
Blijkbaar wordt ik super chagerijnig (dat krijg ik althans telkens van een vriend te horen), maar ik probeer gewoon vrolijk te blijven
Wat dus voor geen meter lukt... |
Ik heb bekant nooit mijn dag:D
Maar als ik hélemáál mijn dag niet heb dan zeg ik gewoon bekant niets en blijf ik zoveel mogelijk op mijn kamer met harde muziek aan;) |
zeuren, over alles, chagrijnig doen, stampen, janken, bot reageren, katten, aan alles ergeren, vloek alles bij elkaar
*ik ben net een klein kind:o* |
Zeuren, knorren, grommen, hangen en niets doen... meestal na een tijdje ga ik me vies voelen, dan ga ik me hééél lang douchen en ik duik vroeg m'n bed in.
|
Zeiken tegen anderen hoe slecht het wel niet gaat.
|
saggo doen tegen me moeder
|
Iets leuks doen.
|
Citaat:
|
tegen iedereen lopen zeiken dat niks lukt.
Ruzie maken Balen :) |
gewoon niet zielig doen en er een goede dag van maken
fuck hee |
Over elk klein ding liggen zeuren/zuchten/chagrijnig zijn. Echt, op zo'n dagen wil je mij liever niet tegenkomen :)
Toch is er 1 iemand die mij altijd blij weet te maken, hoe chagrijnig ik dan ook ben. Dus die zal ik dan wel even opzoeken ja:) |
Niks.. Ik heb namelijk mijn dag niet, en alles wat ik dan doe loopt kut af.. Dus zit ik in me kamer op me bed me te vervelen.. beetje tv kijken (waar dan niks op is) beetje muziek luisteren beetje lezen... Maar niks buitenshuis of zo..
|
Na het thuiskomen van school of iets anders snel naar bed..muziek hard aan..denken over wat ik niet goed deed, snel slapen en weer een nieuwe dag tegemoet komen
|
niks bijzonders :confused: :)
|
tegen m'n vriendje zeuren. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |