![]() |
despotes
ik sta verbaasd :confused:
bij mij, in het oersaaie dorp de molenhoek hebben we een of ander festivaletje op onze geweldige molenhoekdag het heet 'despotes' en face tomorrow komt. de rest van de bands ken ik niet, en zijn ook niet bekend ofzo (en het zal ook wel niks zijn) ik sta wel verbaasd dat er zoiets plaats vind bij ons. ik heb werkelijk nog nooit iemand gezien die daar naar toe zou kunnen gaan (er wonen hier bijna alleen maar mensen met kleine kinderen) :p . nouja, ik ga wel n kijkje nemen. |
ow.
wanneer welke provincie hoe duur. |
als je nou nog ff de namen vn de andere bands geeft
dat jij ze niet kent betekend niet dat ze geheel onbekend zijn natuurlijk |
http://www.festivalinfo.nl/festival_...stival_id=1718
vond ik. Cancelled is een goede band. gratis ook nog |
dit s in:
molenhoek, en er zijn als het goed is 2 molenhoeken in limburg: 1 ergens in het zuiden, en een, die eigenlijk meer een buitenwijk van nijmegen is en toevallig net in limboland ligt (wat een pech heb ik). maar goed, het dus....als er mensen intresse hebben ( :p ) in de molenhoek die vanaf nijmegen te bereiken is met buslijn 1 naar de molenhoek (is eindpunt, en niet naar ewijk!!!). maar, ik neem aan dat er niemand zo gek is om daarvoor naar dit ubersaaie dorp te komen. ik ga wel kijken (omdat ik er woon) |
Het is in n gehucht bij Nijmegen en dr is niks aan.
|
dat dacht ik al.
aangezien er nooit iets leuks daar gebeurt. maar ik verbaas me dat face tomorrow speelt, en daar ga ik dan wel ff naar kijken. |
Citaat:
|
Face Tomorrow speelde ook in het jongerencentrum van mijn oersaaie dorp :)
Ooh, maar 6 september is morgen al.. |
Molenhoek is lekker dichtbij zeg, beetje jammer dat het morgen al is, anders was ik zeker gegaan.
|
waar woon jij dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien speelt face tomorrow ook wel ns in tienhoven dan *uch* nee, ik ga niet naar molenhoek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |