![]() |
geef jij geld uit aan merkkleding
Hallo mensen, voor een opdracht bij ons op school moet ik gegevens verzamelen over merkkleding en jongeren. DUS: als je kleren koopt let je dan op het merk, zo ja welk merk? en als je dan een keertje kleren koopt wat geef je dan uit? THNKU
(y) (y) |
Niet speciaal,
als ik iest leuks zie en het is van een merk, jah ach.. maar het heeft geen meerwaarde.. |
Uhmmzz noujah... tis altijd mooi megenomen als het van een merk is.......
ik besteed zon beetje 150 euro per maand aan kleren... en dan moet je denken aan merken als: replay, Evisu, D&G, Fake Londen, Armani, lacoste enzzzzzzzzzzzzz.... maar ik gaaat een werkstuk jatten laterSSSSSSS :rolleyes: |
Voor 150 euro kan je toch net 1 Replaybroek kopen?
Edit: Wat betreft de topic, nee, ik koop geen merkkleding, ik vind het te duur en heb dergelijke bedragen nu eenmaal niet te besteden. |
ach
niet speciaal aan merkkleding |
ghehe eenb reply broek ken ik niet..... maaar een replay wel idd daar ken je net een broek van halen.. is toch genoeg ??? of vind je van niet :D
|
Citaat:
|
ghehe weet ik toch ook wel :D:D:D:D leuk koppiej heb je trouwens... model photos ?? of voor skool
|
muizzzz bedoel ik dan :D:D:D
|
'k dacht al... :D
|
Citaat:
ik geil gewoon op mezelf :rolleyes: :cool: |
Citaat:
Ik koop gewoon kleren die ik leuk vind en dat kan van een bekend merk zijn toevallig. |
Citaat:
eerder omdat het leuk is. offtopic: die piercing staat je leuk :) |
Ik koop alleen merkkleding als het niet te duur is. Merkkleding vind ik niet veel mooier dan gewone kleding hoor.
|
Ja merkkleding, altijd. Liefst van D&G, Donna Karan, Chloé oid. Maar van ander merk mag ook hoor ;)
|
wat n opdracht :rolleyes:
ik koop kleren ja :P wat geef ik per maand uit? pfff heel verschillend, de ene maand 70 euro aan n polo de andere maand nieuwe broek & trui(en)& hemd(en) en benk 600 euro kwijt ofzo... en dan weer een maand nix...ligt dr maar aan... merken: River woods Tommy Hilfiger Armani Ralph Lauren Evisu D&G Diesel G star Lacoste Boss DKNY Burberry Gant benk iets vergeten? vast wel mah kheb zon idee dak alles wel heb gehad zon beetje |
Ik let op het merk, maar niet omdat het dat merk is. Het is namelijk bijna niet zichtbaar op hun kleding. Ik koop kleding van dat betreffende merk omdat ik er goede ervaringen mee heb. Het is niet bijzonder duur, gaat erg lang mee en blijft mooi van kleur en model ook al wordt het vaak gewassen.
Het gaat over kleren van Steppin' Out huismerk. Leuke kleuren, leuke modellen en de kwaliteit is super. En vijf tientjes voor een overhemd vind ik een prima prijs (y) Verder ben ik ook erg te spreken over de kleren van het huismerk van Bijenkorf, vooral hun wollen truien met crewneck bevallen me erg goed. Kwaliteit die te vergelijken is met wollen truien van Hilfiger of Polo RL, terwijl de prijs een factor vier scheelt. |
Ja, gemiddeld zo'n 100 euro per maand.
Merken: McGregor, Ralph Lauren, Lacoste, Gant, Gaastra, Riverwoods, Burberry, Tommy Hilfiger, Dockers. Schoenen: Sebago en Lumberjack |
Soms wel. Ligt er aan hoe het met de financiën staat. Over het algemeen koop ik alleen merkkleding in de sale. Of in het buitenland, maar dan kost het me niks :cool: . Voor iedere dag die ik in het buitenland doorbreng voor de airline krijg ik geld. Dat bedrag kan aardig oplopen, voor een week Schotland krijg ik bijvoorbeeld 450 euro. Van dat geld moeten we ons eten betalen, maar dat bedrag maak je natuurlijk nooit op aan eten, tenzij je iedere dag een 5 gangen maaltijd bestelt. Meestal spenderen we een euro of 10 per dag aan eten, en van de rest gaan we winkelen (y) Overigens heb ik niet echt vaste merken die ik altijd koop. Zelfs als ik toch genoeg gelde heb koop ik liever bij winkels als Zara, H&M en TopShop. Veel fashion, voor weinig geld (y) Heb liever een overvolle garderobe dan voor hetzelfde geld een kwart van de kleding maar dan toevallig merkzooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee niet speciaal, maar alsik iets leuks zie en het is toevallig een merk dan wel.
|
ik geil er juist op mn kleding zo goedkoop mogelijk te kopen. :o
|
Citaat:
|
als ik zin heb.. ja
Ehmm.. je wilt ook weten welk merk, kheb veel o-n-l-y of vero moda, 2 broeken van g-star, maar verder eig'lijk alleen o-n-l-y, daar kan ik vaak slagen, goede maten etc. |
Ik denk dat ik per maand wel 100 Euro uitgeef aan kleding. Niet perse merk, maar soms komt het voor dat er een bekend merkje op zit.. :)
|
Ik geef 40 euro per maand uit aan kleren. Niet erg veel, mar soms betaald mijn moeder wat en ze maakt ook veel voor me.
Verder heb ik gewoon niet meer geld. Ik koop dus bijna geen merkkleren want die vind ik meestal te duur. Ik koop wel af en toe wat van -Esprit -Sutherland -Bien Bleu |
Ach, wat is veel? :) Koop wel merk meestal.
Vooral Diesel en G-star doen het altijd goed bij mij, afgewisseld met heel soms wat G-sus maar voornamelijk die 2 eerder genoemde. |
Ja ik let zeker op merkkleding (koop niets anders)
RL, TH, gaastra, dockers etc replay vind ik beetje gay kleding :eek: dus ja zeker speelt dat een rol |
Citaat:
|
Ja, ik draag vrij veel merkkleding.
O.a. de merken Gant, McGregor, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, La Coste, Riverwoods, Gaastra, Hugo Boss, Dockers, Replay, Arrow, van de Steppin' Out enz. Schoenen: Timberland, Lumberjack, van Bommel. Wat ik er per maand aan uit geef? Heel verschillend soms 70 euro dan weer eens in een shopbui paar honderd. |
jahoor en met bakken, maar ik heb vandaag nog iets bij de hema gekocht en ik koop ook wel eens wat bij de h&m, ik draag dus niet perse merk, maar ik vind de meeste merkkleding aparter...
|
maakt me niet zoveel uit :D
als het maar in de mode is :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook. :o |
Citaat:
|
ik koop misschien 2 a 3 keer per jaar kleren met een gesamelijke waarde van zo rond de 300 euro, ik geef dus vrij weinig om kleding.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat je ene voldoende krijgt voor je werkstuk, topicstarter!
|
Citaat:
|
Ik koop de laatste tijd veel minder kleren
Heb een klerehekel aan merken, draag wat je wil en van welk merk dan ook alleen op mijn schoenen staan merken. Verder draag ik alleen bandshirts die ik bij shows koop ofsow en als ik een trui nodig heb dan sjek ik ff het waterloo plein. Tegenwoordig heb je nu een weggeefwinkel in haarlem die door de Haarlemse Kraakbeweging is begonnen met alleen maar gratis zooi varierend van schoenen tot waterpijpen dus daar hebben ze ook altijd handige shit. |
Citaat:
Waarmee vlieg je, of geldt dit voor alle maatschappijen ? |
Mja, ik ook.
Meestal Evisu, Diesel, Prada, DKNY, Ralph Lauren Polo. Maar soms koop ik ook bijvoorbeeld iets bij de V&D, als ik dat shirt tof vind. Dus het is niet dat ik alléén maar merkkleding koop. Wat ik wel merk, is dat ik ook vooral merken koop doordat ze alleen maar merkkleding hebben in de vaste winkels waar ik kom. En daar ga ik als ik in de stad ben het eerste naar binnen (y). Wat ik eraan kwijt ben verschilt per keer. Onzinnig dus om neer te zetten. |
ik koop er zo weinig mogelijk van.. ik hou bijvoorbeeld wel van schoenen die wel wat geld mogen kosten .. vooral winterschoene
Offtopic: nu gezien Annelies! |
Ik ga niet winkelen met de gedachte "die winkels sla ik over daar verkopen ze toch geen verantwoorde merken" als ik iets leuks zie, en het is betaalbaar en het is toevallig een merk....waarom niet.
|
Wat ik koop kan net zo goed van RL zijn als van de h&m. Het is maar net hoe m'n bankrekening er op dat moment voor staat, wat m'n bui is en of ik dat geld er voor over heb.
|
Ik koop merkkleding omdat ik het leuk vind en niet om het merk. Vaak vind ik het veel te duur of kan ik het ook vinden zonder merkje maar wel voor een leukere prijs. Ik heb liever veel kleren voor weinig geld dan weinig kleren voor meer geld.
|
ik kijk of ik wat leuks zie kijk daarna naar het prijskaartje en dan kijk ik of ik het daarvoor over heb en is dat zo dan koop ik het en zo niet dan koop ik het meestal niet en als der dan een merk op staat is dat blij voor dat merk
|
Ik koop wel eens wat van een merk, maar dat is niet omdat het van dat merk is. Gewoon als ik het leuk vind, koop ik het (als het niet al te duur is).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |