![]() |
Multimedia Keyboard
Ik had daar dus ff een vraagje over:
Ik heb niet zo'n keyboard met mega veel toetsen, maar wel eentje waar op F7 t/m F12 respectievelijk een I, een enveloppje, een loepje, een minteken, een plusteken en een muteteken zit. Hoe gebruik ik deze? moet ik daar een andere toets voor indrukken? Ik heb namelijk een koptelefoontje op en dan is het geluid instellen heel ingewikkeld, vooral als je al in-game zit... Hoe zit dat????? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: ????? |
Als je eens zegt wel keyboard je hebt :)
|
Er staat geen merk op (alleen op de onderkant staat wel:"The windows logo is a registrated trademark of the Microsoft Corporation") Dit kan natuurlijk ook over die windows knoppies (tussen ctrl en alt) gaan, maar het kan dus ook een microsoft keyboard zijn
|
ja, daar hebben we wat aan...
|
Wat moet ik er dan nog meer bij zegge? Er staat gewoon niets anders op dat ding :S
|
Citaat:
En hoe kunnen we je dan helpen? En welke windows heb je? |
foto?
|
Citaat:
Bij mij kan ik iets van turbo instellen met die F toetsen en daarvoor zit dan ook een turbo toets... |
Citaat:
Is dit een breinbreker or what? :p |
Citaat:
|
k jmmr! :(:(:(
|
Heb je een Fn-toets oid? Normaal gesproken dicht bij je linker ctrl
|
Citaat:
Heb je geen plug n' play dan zul je alles dmv die bijgeleverde software moeten installeren... |
WOOHOO! ik heb ff op mijn support cd tje gekeken (bij de PC geleverd) en daar heb een proggie gevonden! hij doet het dus nu (ik moet cltr+Fzoveel drukken) en voila!
tnx all :D :D :D:D:D:D:D |
Citaat:
|
Kwist nie eens dat dat cd'tje bij deze pc hoorde (kheb er nog 1'tje staan, een oude)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |