![]() |
Flirten met de andere lifestyle
Flirt jij wel eens met een andere lifestyle? Of heb je wel eens een relatie gehad met iemand die een compleet andere lifestyle had dan de jouwe?
Barst los, ik zit vooral te wachten op een eventuele relatie kakker-alto :p Benieuwd hoe dat verliep :) |
Flirten met een andere lifestyle doe ik wel.. verliefd worden ook :/ Relatie heb ik nog nooit gehad met een andere lifestyle. De titel lijkt btw net alsof het hetzelfde is als flirten met een ander/hetzelfde geslacht, alsof er zo'n grote brug tussenzit, flirten met een andere lifestyle vind ik makkelijker dan met (voor mij dan) hetzelfde geslacht. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik flirt geregeld met alto's en kakkers, maar of dat ook een andere lifestyle is..
:confused: |
nee.
volges mij zou ik t ook niet kunnen...of hij zou gek van mij worden of ik van hem.... |
Ik val over het algemeen op meisjes van een andere lifestyle. Sterker nog: meisjes met de zelfde lifestyle als ik vind ik (even kort door de bocht) vaak onaantrekkelijk. Da's opzich wel een probleempje, aangezien die meisjes vallen op jongens binnen hun eigen lifestyle, en ik bij voorbaat dus al geen kans maak...
|
Ik vind meisjes die niet meer in die hokjes zitten eigenlijk het leukst. Over het algemeen neig ik toch meer naar de wat volwassener types, die aantrekken wat ze leuk vinden, het netjes en stijlvol houden.
De meeste 'kak'meisjes zijn over het algemeen niet uit te staan en zien er belachelijk uit met hun bootschoentjes, dus daar hoef ik niks van. Overigens geldt dit alleen voor 'relaties'. Als het gaat om rotzooien boeit het natuurlijk geen drol wat voor kleren een meisje aan heeft (had). |
ik heb een calvin klein onderbroek maar das een namaak
|
Vind dat eigenlijk helemaal niet echt zon probleem.
|
maakt opzich niks uit, maar uiteindelijk is het tot nu toe wel zo dat ik veel chiller vind met meiden met dezelfde (levens)instelling en normen en waarden
|
Ik heb met een aso gehad, genaamd Ronny! :D
|
Citaat:
Voor mij maakt het niets uit,zolang hij maar geen johnny type is. :| |
Nee ik val niet op alto's.
|
Citaat:
je ziet er heel normaal uit met je kleurige shirtjes en dingetjes... :) |
Ja ik heb wel iets met een best asociaal mannetje gehad.. best lang nog :o
En ik heb ook wel eens dingen gedaan met een onwijze altojongen, echt met lang haar en wijde broeken enzo :p Ja flirten all the time natuurlijk. Ik vind het juist leuk om te kijken, hoe je in de markt ligt, bij gangsters/nerdjes/alto's etc. oftewel hele andere soort mensen dan ik :) In de trein/metro ga ik soms een beetje oogcontact maken etc. met hele rare personen... echt zo'n IT-nerdje ofzo. Of een onwijze hiphop neger. Ja je voelt je toch gelijk vrolijk, als het aanslaat? :o :D |
Nee, ik flirt niet. Ik kijk enkel chagrijnig naar de grond.
|
Citaat:
|
Ja, kval op heel veel verschillende types :)
|
Citaat:
Maar ik was 13, toen was dat nog cool! :cool: |
Regelmatig. :)
Toen ik 'net begon' ;) waren het best ordi-typjes (Colin, Nicky en Patrick :D). Mijn vastere vriendjes zaten wel behoorlijk in mijn lijn. Maar ik maak geen onderscheid in lifestylen als ik iemand leuk vind. |
Citaat:
|
Urm ik flirt sowieso niet maar als ik het wel zou doen zou ik het wel met chicks doen die niet in mijn 'hokje' zitten want die zijn veelal retarded.
|
Ik heb wat zware punkvriendjes gehad. Maar of dat nu een volledig andere stijl is dan de mijne :confused: .
Verder zou een sulletje nog wel eens cool zijn :cool: . |
Citaat:
|
Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Flirten is erg leuk om te doen, en dan maakt het mij niet uit of het nou skater of kakker is.
Wel val ik sneller op skater-meisjes, omdat deze tot nu toe in mijn leven een vriendelijkere indruk hebben gemaakt. |
Op zich maakt het mij niet zo veel uit. Ik zal in de meeste gevallen alleen niet echt op alto's vallen. Allereerst waarschijnlijk om dat ik er (bijna) geen ken, en ten tweede om dat ik vaak niet op dat soort types val.
Maar goed, er kunnen altijd uitzonderingen zijn... |
mij maakt ut niet uit wat voor life style me vriend heeft. Ik dagt altijd trance nichten bah maar dat valt best wel mee. Ik kijk gewoon naar het innerlijk van de persoon en niet naar de life style en kwa muziek smaak enso dan zet je tog gewoon de radio aan inplaats van een cd
|
Ik flirt met iedere lifestyle, maakt me opzich niet zoveel uit. Alhoewel ik toch meer op alternatieve jongens val. Maar ik heb ook 'kakker' en wat 'normale' jongens gehad...
|
ik heb eigenlijk nog nooit een relatie gehad met iemand die dezelfde stijl heeft als ik.
|
ik ben na lowlands tot inzicht gekomen dat t niet werkt.. en dat ik gewoon op zoek moet gaan naar een leuk skate/punk meisje.. tis zoveel makkelijker.. zelfde interesses.. vooral voorkeur van dezelfde soort muziek, maar bij mij speelt muziek ook wel een hele grote rol..
|
Flirten met balletjes is leuk.
Of met collega's. maar ik houd me in. niet zo leuk tegenover mijn vriend. maar een beetje flirten is leuk, vooral met mensen met een andere lifestyle. zolang t maar niet verder dan flirten gaat. |
Citaat:
Vroeger dikke site met coole pagina's van de Roswitha's en de Shirley's, nu een chatbox. |
Ik kan niet flirten :s .. Maar als ik t zou doen, zou het gewoon met leuke d00ds zijn, ongeacht hun lifestyle
|
flirten met 'normale' meisjes en die ene leuke breezah die er bij zit (y)
relatie... dat nou weer net niet (maar ik heb op het moment helemaal geen intresse in een relatie met wie dan ook..) |
Ik probeer ook altijd te sjansen met homo's om mijn ego op te krikken, maar tot nu toe vonden ze me alleen GE-WEL-DIG! :rolleyes: :D
|
Metal als ik ben heb ik ooit een kakjongetje een afgesneden geitenkop cadeaugegeven. Maar ik geloof dat hij het niet echt kon waarderen, dus nu doe ik dat maar niet meer. :(
|
ik heb alleen maar kruisingen tussen skaters en hiphoppers gehad...
niet dat iets anders uitgesloten is ofzo maar volgens mij kan ik er gewoon niet op vallen :confused: alleen degene waar t net vandaag mee uit is gegaan was gewoon die hard skater en niks hiphop...maar dat heb ik m wel geleerd....alleen nu wil ik mn cd's terug :mad: |
Citaat:
je sig aesop rock (y) |
Ik heb met een mooi gothic meisje wat gehad. Beviel wel eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb anderhalf jaar iets met een deathrocker gehad! :D
En ja, wel lastig soms, al dat meel.. Maar ze vond mij ook lastig natuurlijk.. |
afgelopen zaterdag nog...maar hij was een beetje agressief...en toen sloeg hij mij per ongeluk een bloedneus...
|
ik heb een maand iets met een apige dread uberalto gehad
|
Citaat:
VET!!!!! o ja als je het niet snapte dat was sarcastisch |
ik denk niet zo in hokjes..
|
Citaat:
|
Ik flirt met iedereen, ook met huisvrouwen:D
tja, ik heb eigenlijk alleen maar met hele normale mensen aangekloot. Geen typische kakkers of alto's, gewoon burgertrutjes in het algemeen... |
Ik heb laatst met een naief alto meisje zitten flirten (of zij met mij eigenlijk) Dit is wat ze zei:
'Wat?? Drum jij? Gaaf....jij hebt bij mij nu enorm veel status bij mij! Ik val op jongens die drummen...' :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |