![]() |
eindelijk van mij??(reacties??)
ik zag je vandaag..
buiten op het plein sigaret rokend lachend met je vrienden ik zag haar vandaag buiten op het plein sigaret rokend met een droeve glimlach op haar lippen ik zag mezelf vandaag buiten op het plein sigaret rokend een stiekeme glimlach op mijn lippen want misschien wordt je nu wel van mij? ik zag jullie samen maanden lang sigaretten rokend op het plein al die tijd bleef het verlangen en de wetenschap dat jullie waarschijnlijk voor altijd bij elkaar zouden zijn maar na al die maanden samen ging dan toch het sprookje dood en ik moet er voor je zijn maar toch blijft er die stiekeme glimlach misschien wordt je nu dan eindelijk van mij? *ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik er nou van vind... van het gedicht bedoel ik..jullie reacties graag??!! |
hey
is best goed alleen (vind ik) em een beetje warrig maar das mijn mening . mooi! kIsSes LiNdA |
idd, beetje warrig.
wel begrijpelijk, hoor. |
te letterlijk vooral.. als je begrijpt wat ik bedoel..
de herhaling in de eerste 3 strofen vind ik eigenlijk net wat teveel van het goede.. De eerste 3 zinnen van die strofen zijn nagenoeg gelijk. Misschien dat je herhaling daarom beter bij 2 zinnen kan laten.. Verder is ie wel mooi, maar ook een beetje warrig, zoals al werd opgemerkt. keep on doing the good work Genesis |
ik zat met hetzelfde van die herhalingen dan bedoel ik he!
maar in sommige van mijn gedichten vind ik ze juist wel weer mooi...(zie ook voor peter en voor peter(2))daarom plaastste ik deze ook weer op het forum kijken wat jullie er van vonden maar thnx he! |
meer reacties zijn btw natuurlijk welkom -->graag zelfs!
|
Ik vind em zeer zeker niet slecht. Ook die herhalingen niet, die gebruik ik ook wel eens. Maar idd, misschien had je die laatste zin beter alleen als laatste zin kunnen gebruiken en niet tussendoor. Maar verder, toppie. Go for it girl!
|
Het leest niet fijn. Vanuit allerlei oogpunten telkens hetzelfde zinnetje (dat ook qua rijmschema niet erg lekker loopt) Het is inderdaad ook warrig. Ik vind het niet echt iets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |