![]() |
Thuis
Jaja zelfs ik (;))heb m'n genante kanten:
ik ben Thuis- verslingerd. Ik haat naar tv kijken, maar voor Thuis blijf ik thuis (moeha). Ik besef wel dat het vreselijk stom is natuurlijk. Maar goed, ieder z'n soaps. En dus vanavond om 20h00 op VRT de nieuwe Thuis-afleveringen. Wie van de belgen (of nederlanders) zal kijken? Zal Simonneke weer te pas en te onpas haar kikkersmoel opentrekken? Zal Frank weer naar de Marollen vertrekken? Wanneer zal 'Ons Moe' eindelijk dood neervallen? |
nog tien-vijftien minuten...
woe woe ;) |
Ik had je in principe heel hoog zitten maar je daalt nu toch wel behoorlijk in mijn achting ;)
|
dat had ik van jou nie verwacht da jij naar een soap zou kijken. Nu ja ik kijk ook regelmatig naar Neighbours (Buren) en vroeger naar Wittekerke, nu af en toe nog eens. Maar zo elke dag om 20u voor tv zitten om een soap te MOETEN zien, is niet aan mij besteed.
Wat niet wegneemt dat Thuis veel betere acteurs en verhaallijnen (althans van horen zeggen) heeft dan Familie bvb. |
Als ik mijn TV vergeet te verzappen na het nieuws van 19h, dan hoor/zie ik dus thuis. Maar dat gaat niet bewust meer zijn.
|
hihi ja ik heb er weer enorm van genoten.
(al denk ik wel dat ze het op bejaarden-niveau aan het brengen zijn :( ) en NERD: jij hebt ook wel hopeloos genante zwakke plekken. Ik kom er wel achter gnagnagna. |
Citaat:
Maar qua televisie kan je me niet echt op "zwakke plekken" betrappen geloof ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |