![]() |
Vriendschap
Wat zouden jullie doen?
Ik heb 2 beste vriendinnen, B en M. Met M ben ik pas op vakantie geweest, super tof, gezellig en leuk. Zij mag B niet zo...ze vin ddat ze te slijmerig doet tegen mij en blablabla. Vandaag was ik met B naar de stad, en ze vroeg of ik in de herfstvakantie mee wil naar Brussel. Met M. B mag M dus wel, maar zowiezo, met ze drieen wordt niks, want M trekt zowziezo meer naar mij toe. Dat heb ik ook tegen B gezegt, dat we beter samen kunnen gaan. Nu vind ik het moeilijk om dat tegen M te zeggen. Ze zal zich achtergestelt voelen, maar ik denk dat we iriitaties of ruzie gaan krijgen... mijn vraag: wat zouden jullie doen? |
Gewoon met zijn drieen proberen....
|
Praat er met M over.
Heel simpel: B wil met ons op vakantie. Lijkt je dat iets? Laat M zelf beslissen. B mag M, dus B is geen probleem. M is het probleem. Als M er werkelijk zo een probleem van maakt, zou ik in jouw geval gewoon met B alleen gaan. Ben je met beiden een keer op vakantie geweest en kunnen ze zich niet achtergesteld voelen (of je drukt het zo de kop in). |
Volgens mij geef je meer om M dan om B, heb het er dus eerst met haar over, leg t uit. Denk wel aan jezelf, t is jouw leven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |