![]() |
ergste kledingcombi ooit
hebben jullie ook wel eens dat je terug kijkt op foto's en dat je denkt:
"jezus, heb ik daarin rondgelopen." dat het gewoon absoluut niet combineert? vertel je raarste kledingcombi! |
Ik droeg vroeger gap-star elwood jongens modellen! :eek: (n)
|
benneton met O'hara's
|
ik ben in mijn zwembroek naar school gegaan.. en gewoon een gratis t-shirt dat ik ergens had gekregen.. puur kijken hoe mensen reageren..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Same here :o (n) |
ps met zippertjes en Pepe- shirtjes :o
|
Citaat:
ik heb er snachts nog wel eens een aan! |
Citaat:
|
In de 2e heb ik ooit een wijde spijkerbroek met daarover een doorzichtig jurkje gedragen. :o
|
Citaat:
|
Ik droeg tuinbroeken, veel door m'n moeder gemaakte kleren.
|
Citaat:
|
- leggings met zo'n sweater dr op toen ik klein was
- tuinbroeken |
|
in groep 7 had ik een ruitjestuinbroek van CARS !!!!!!!
:eek: CARS!! |
stel je voor zeg.... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn ergste outfit: ja, als kind zocht mn moeder mn kleren uit, maar wat ik zelf heb uitgezocht... zo'n zilveren velours blousje wat toen in de mode was..en korte laarsjes met panterprint:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had een roze trui met groene en gele en blauwe streepjes. En rode visjes er op.
Mooi wel dat ik de hipste van het schoolplein was. :D |
Citaat:
|
Citaat:
(L) |
ik had een walgelijke combinatie vroeger (wel meer dan 1 maar oke) toen ik ehr, 7 was ofzo
rode lakschoentjes met bloemetjes en een gespje een soort legging in het oudrose met bloemetjes daar donkerblauwe beenwarmers bij en een donkerblauwe trui met 2 rozen hhaah :D omg ik zag er echt níet uit |
Ik droeg vroeger veel zwart en grijs.. (12 jaar fzo)
Ik was echt zo'n half gabbertje, strakke staart naar achteren.. Wijde zwarte broek... trainingspak stof, met zo'n grijze streep aan de zijkant. Zwarte trui met grzije streep erover. Grijze sportschoenen. Bah bah!!!!! |
ik liep (in groep 7 nog :o ) In de -nu nog volgens mij- veeeeel te grote Wu-tang truien van mijn broer..en die deed ik dan aan de zijkanten in mijn -strakke- broek zodat het nog op iets leek (dacht ik toen)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik denk toch wel dat ik op mijn 13e in Oasis-band-shirts liep :eek: OMG! Wat was ik een vieze vuile commerciële alto zeg! (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |