Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Idols2 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=586872)

marisjuhh 01-09-2003 20:36

Idols2

Wie gaat er mee doen aan Idols 2 en welk liedje ga je dan zingen?

EvilSmiley 01-09-2003 20:53

When the saints go marching by

die kan ik heel goed, zing ik altijd als ik stem. :)

alpha 02-09-2003 10:21

Wanneer zijn de voorrondes trouwens? Weten jullie dat?
En wanneer komt het op tv? Ook erg belangrijk.. haha

Ik wil op zich best de kans wagen, maar ik hoop niet op tv te komen en dan niet verder te mogen. Zal zo als een afgang voelen. :( Heb bij 1 ook niet meegedaan hoor, ik voel wel kriebels om mee te doen, vind van mezelf wel dat ik redelijk kan zingen (ik ben iig wel muzikaal) maar tja, zal Idols2 niet zo'n beetje een 'opval-programma' worden?? Dus ik twijfel nog. haha

Chloe Siere 02-09-2003 17:34

haha, tsja, het zou wel goed voor me zijn om mee te doen, om over die drempel heen te stappen, maar ik doe het toch maar niet. Dat het op TV wordt uitgezonden houdt me een beetje tegen. Maar ik vind het wel ontzettend leuk om te kijken! Mijn halve dansschool doet volgens mij ook auditie. Ben benieuwd!

Anne 03-09-2003 12:41

Ik doe mee.

Chloe Siere 03-09-2003 17:07

Citaat:

Anneee schreef op 03-09-2003 @ 13:41:
Ik doe mee.
ja, en met welk nummer?

Anne 04-09-2003 13:32

Citaat:

*RainBow* schreef op 03-09-2003 @ 18:07:
ja, en met welk nummer?
:D

Grapje.

Ik zou nooit, maar dan ook nooit van mijn leven meedoen aan Idols. Ik kan niet zingen (niet vals, maar ook niet mooi) en ik kijk het liever op tv.

Sorry. ;)

Scarlett 04-09-2003 14:05

Heel mijn school doet mee. :/ Maar nee, ik niet nee. Kan niet zo goed tegen afwijzingen. :o :D

Thomas 04-09-2003 14:42

Het lijkt mij helemaal niets om daar aan mee te doen. Ook natuurlijk omdat ik voor geen meter kan zingen. :D

alpha 04-09-2003 14:45

Dit haal ik net van de Idols-site:
Citaat:

Inschrijving is gesloten!
Helaas, maar iedereen die zich nu nog wil inschrijven voor Idols is te laat! Ontzettend veel kandidaten hebben zich opgegeven. Op 6 december start de eerste uitzending en kan je weer genieten van de spraakmakendste kandidaten die binnenkort op de sterrenstip plaatsnemen.
mijn kans is dus voorbijgegaan.. again.. :( (:P)

Fishy 04-09-2003 15:49

he shit net te laat, ik weet zeker dat ik gewonnen had :cool: euh --_--'

Chloe Siere 04-09-2003 15:52

Citaat:

Anneee schreef op 04-09-2003 @ 14:32:
:D

Grapje.

Ik zou nooit, maar dan ook nooit van mijn leven meedoen aan Idols. Ik kan niet zingen (niet vals, maar ook niet mooi) en ik kijk het liever op tv.

Sorry. ;)

:D als je in een reclame filmje wilt komen, dan moet je meedoen en je zo gek mogelijk gedragen ;) dan word je toch nog een beetje beroemd :p (voor de gene die dat ervoor over hebben dan)

snoops 04-09-2003 15:57

Ja, maar op welke manier?

alpha 04-09-2003 17:30

hehe jaa maar ik weet niet of het zo positief is, hoe sommige mensen in the picture worden gezet. Eendagsvliegjes.

Kiss Pookie 05-09-2003 21:14

Ik doe ook mee :D
Met het nummer Bitch van meredith brooks (denk ik)

Agnès 06-09-2003 07:40

Ik doe natuurlijk niet mee.

HelpMePlease 08-09-2003 16:59

ik vind idols echt nummer 1 domste programa van nederland.

1. omdat de gene die komen voorzingen allemaal denken dat ze t 'ff gaan maken''
2, ik een hekel heb aan mensen die denken dat ze zonder er wat voor hoeven te doen (behalve dan bij idols gaan staan) beroemd worden.
3. de jury doet alsof ze muzikaal zijn, maar t lijkt eerder om uiterlijk te draaien
4. ze laten nederland stemmen waarvan meer dan de helft geen muzikaal gehoor heeft, dus bijv gaan stemmen op Jim die zo vals en mat als de neten zingt. terwijl Hint gewoon 50 keer beter was.
5. het is alleen maar om kijk cijfers te trekken
6. je staat voor lul
7. je bereikt er niks mee behalve een platencontract tekenen voor een jaar.
8. omdat er alleen maar mensen komen die beroemdn willen worden om het 'beroemd zijn'. niet omdat ze écht zo geweldig kunnen zingen of ook echt wat te zeggen hebben.

sorry hoor maar ik heb zon hekel aan dit programma. Tis gewoon puur kijkcijfers trekken, en iedereen maar denkne dat ie kan zingen, waarvan er misschien 1 van de 20 écht goede zangles heeft. en dan nog moet je t kunnen en talent hebben.

ik bedoel check jamai, nou leuk liedje, leuk melodietje maar fuck thats it gewoon. Gozer heeft echt geen superstem, en dan nog maar te zwijgen over jim. die gozer wordt zo bruut voor de gek gehouden. die kan gewoon niet zingen, je kan zeggen wat je wilt. maar zelfs een leek kan horen dat hij niet kan zingen.

en nu zijn ze oh zo beroemd, en geweldig, fantastisch en wat een roem en faam allemaal.

maar geef ze een jaar, en je hoort niks meer van ze. domweg omdat er gewoon niks bijzonders bijzit.

Vee 08-09-2003 17:48

Citaat:

HelpMePlease schreef op 08-09-2003 @ 17:59:

2, ik een hekel heb aan mensen die denken dat ze zonder er wat voor hoeven te doen (behalve dan bij idols gaan staan) beroemd worden.
3. de jury doet alsof ze muzikaal zijn, maar t lijkt eerder om uiterlijk te draaien
4. ze laten nederland stemmen waarvan meer dan de helft geen muzikaal gehoor heeft, dus bijv gaan stemmen op Jim die zo vals en mat als de neten zingt. terwijl Hint gewoon 50 keer beter was.
6. je staat voor lul
8. omdat er alleen maar mensen komen die beroemdn willen worden om het 'beroemd zijn'. niet omdat ze écht zo geweldig kunnen zingen of ook echt wat te zeggen hebben.

sorry hoor maar ik heb zon hekel aan dit programma. Tis gewoon puur kijkcijfers trekken, en iedereen maar denkne dat ie kan zingen, waarvan er misschien 1 van de 20 écht goede zangles heeft. en dan nog moet je t kunnen en talent hebben.

ik bedoel check jamai, nou leuk liedje, leuk melodietje maar fuck thats it gewoon. Gozer heeft echt geen superstem, en dan nog maar te zwijgen over jim. die gozer wordt zo bruut voor de gek gehouden. die kan gewoon niet zingen, je kan zeggen wat je wilt. maar zelfs een leek kan horen dat hij niet kan zingen.

en nu zijn ze oh zo beroemd, en geweldig, fantastisch en wat een roem en faam allemaal.

maar geef ze een jaar, en je hoort niks meer van ze. domweg omdat er gewoon niks bijzonders bijzit.

Agree, en even mijn complimenten... Je hebt 8 punten opgesomd, en die 8 punten hebben ook allemaal een andere strekking. Dat zie je niet vaak meer dezer dagen!! (y) :)

Marloes_temp2 26-09-2003 21:34

Citaat:

6. je staat voor lul

2 Zielen 1 gedachte! :D Al die Idols gekte is gewoon gecreërd door de media, om zo veel mogelijk geld eruit te slepen! Grrrr En als je zo beroemd wilt worden mag je je toch wel eens serieus afvragen waar je in godsnaam mee bezig denkt te zijn!

Tiño 26-09-2003 23:47

wat is er mis met ergens geld aan verdienen als je er ook nog mensen blij mee maakt...ik bedoel ,dr zijn zat idioten die zich heerlijk hebben vermaakt met die muziek en TV show's, why not?...

Katje 27-09-2003 06:00

6 december is de eerste uitzending?
Goh, dan heb ik ook een metallica concert.
Ik denk dat ik dat dan maar afzeg...

alibabwe 27-09-2003 09:39

:D hehe liefkleinmeisje

ik ga maar weer met een krat pils voor de tv zitten, en ze zo godsgruwelijk uitlachen. die eerste 7 of 8 aflevering gaan weer heersen, wanneer die talentloze mensen debiel gaan doen op tv.

HelpMePlease 27-09-2003 14:38

ach dat hele idols gebeuren is zo triest.
een vriendin van mij die zegt dat ze kan 'zingen' (tegenwoordig kun je al zingen als je vader jacob redelijk mee kunt blerren) die heeft meegedaan aan de 1ste ronde. Ze was er heilig van overtuigd dat ze heel ver zou komen, dat mens is dus niet eens door de 1ste ronde heengekomen.

en helemaal teleurgesteld, en tis een kutjury blablabla.

dan heb ik zoiets van 'waar denken die mensen wel niet waar ze mee bezig zijn, gewoon 'ff beroemd worden'' bestaat niet. NO WAY! begin eerst eens met zangles nemen, meer dan de helft die zich daar aanmeld kan geen normale zuivere noot aanhouden , wat komen ze dan doen?

Fucking ik kan me daar zó druk om maken, en weet je waarom? omdat ik op een musicalacademie zit, keiharde wereld waar je gewoon een fucking nummer bent, daar moet je eerst eens 3 rondes auditie doen waar uiteindelijk van de 2000 mensen maar 34 worden aangenomen, dan moet je er nog maar voor zorgen dat je zodanig presteert dat je op de academie mag blijven, en dan na die 4 jaar keihard gewerkt te hebben moet je nog maar zien of je er wel of niet komt.

ik bedoel dus, er zijn zoveel mensen die jarenlang zangles hebben, heel ijverig en gedisciplineerd bezig zijn, er helemaal voor gaan, alles op alles zetten etc. en tis oh zo moeilijk om er daar doorheen te komen.

en dan gaan die debiele gasten bij idols even doen alsof ze 'even beroemd komen wordén' rot op man! 1 week van te voren word er een nummer ingestudeerd, dat pleuren ze daar gewoon ff neer, ze weten niet welke stemsoort ze zijn, of welke techniek ze zingen, of ze uberhaupt met techniek zingen, en dan verwachten ze nog dat ze binnen een half jaar op nummer 1 staan ook?

get a life man.

ik kan mij daar zooooooo gigantisch druk om maken, gewoon omdat ik 1 van de zoveel duizende mensen ben die op dit moment er echt keihard voor gaat, en dan komen zulke mensen met zon ontzettend laag nivo ff die hele muziekwereld ff verknallen. zoals Jim.

tis allemaal errug leuk en aardig dat idols, voor als je niks te doen hebt ja! En er mogen van mij mensen komen die denken dat ze t geweldig kunnen, ze mogen zichzelf gigantisch voor de gek gaan houden.

maar waar ik me dan nog t meest aan irriteer is die fucking media! doen alsof ze allemaal zo geweldig kunnen zingen, de enige die een beetje stem had was hind, en dan nog, als je rondkijkt om mijn school pik ik er zo 20 andere uit die beter zingen.

ik wil niet opscheppen of wat dan ook, ik ben zelf ook écht verre van perfect, maar ík zie dat in, en ik werk eraan, en die gasten bij idols niet.

die hebben de instelling 'ze zeggen dat ik kan zingen, ik studeer wat in, kwak t daar neer, en over een half jaar sta ik 1'

en dát is wat is zo HAAT!

Daangerous 27-09-2003 15:49

Citaat:

HelpMePlease schreef op 27-09-2003 @ 15:38:
heel verhaal
je kunt t ook overdrijven...
het is eerder de schuld van de programmamaker, je kunt niet iemand de titel geven "idool 2003" da gaat nergens over... Verder ben ik het in grote lijnen wel met je eens, maar ik vind dat je je er nie zo druk over moet maken, van elk beroep heb je de commerciele en de kunstenaars, nou degene waar je bij wil horen, bepaal je zelf, dus laat die pipo's lekker, aan probeer gewoon je eigen leven te lijden... Als ik mensen zie die dat doen wat ik graag doen, die het zwaar verneukt doen, erger ik me ook, maar dat maakt me alleen maar beter, gewoon zorgen dat je niet ook zo wordt.

jaKKer 27-09-2003 15:56

Gadverdamme indols!!! indols 2 flopt voglens mij net zo hard als big brother 2 tot en met 30 BAH

Chloe Siere 27-09-2003 21:31

Citaat:

jaKKer schreef op 27-09-2003 @ 16:56:
Gadverdamme indols!!! indols 2 flopt voglens mij net zo hard als big brother 2 tot en met 30 BAH
big brother 2 is anders absoluut niet geflopt hoor!

maf fluitketeltje 28-09-2003 18:02

Pfff jeetje helpmeplease, maak je niet zodruk, de energie die jij verbruikt om je er druk over te maken kun je beter besteden aan je eigen carrière ;). Op die manier wil jij het niet, jij gaat je eigen weg, de mensen van idols gaan hun weg, ze komen er vanzelf wel achter hoor.

Daangerous 28-09-2003 19:37

Citaat:

maf fluitketeltje schreef op 28-09-2003 @ 19:02:
Pfff jeetje helpmeplease, maak je niet zodruk, de energie die jij verbruikt om je er druk over te maken kun je beter besteden aan je eigen carrière ;). Op die manier wil jij het niet, jij gaat je eigen weg, de mensen van idols gaan hun weg, ze komen er vanzelf wel achter hoor.
precies, beetje overdreven, er zit wel een kern van waarheid in hoor, maar heb gewoon schijt aan die mensen... laat ze lekker

HelpMePlease 28-09-2003 21:44

Citaat:

Daangerous schreef op 28-09-2003 @ 20:37:
precies, beetje overdreven, er zit wel een kern van waarheid in hoor, maar heb gewoon schijt aan die mensen... laat ze lekker

ik snap wel dat jullie het overdreven vinden, maar voor mensen die niet zon ontzettende droom hebben als ik, is het denk ik moeilijk voor te stellen hoe druk ik mij daarwel niet om kan maken. Kijk, als het jou droom niet is denk je vast 'laat ze lekker' maar wanneer het écht je droom is en je ziet dit soort dingen gebeuren, zeg je dat écht minder makkelijk. Het is gewoon oneerlijk.

alibabwe 28-09-2003 22:03

ach als ik 1 van die tv bazen had ik deze troep ook uitgebracht, t brengt miljoenen in t laatje.

alpha 29-09-2003 09:09

En het is nog altijd door de kijkers, dat het populair word, en dat de 'idolen' helemaal hot zijn en goed verkopen. Kun je wel zeggen dat ze niks kunnen en niks zijn, het publiek denkt er dus duidelijk anders over en dat is wat de meeste 'artiesten' willen, faam. Kijk, HelpMePlease, jij kunt het misschien niet zo willen, jij wil misschien kwaliteit leveren en dat snap ik best. Maar als het publiek ook tevreden is met minder, is het dan aan jou je er moeilijk over te maken? Het publiek is altijd al tevreden geweest met minder, en het is realiteit dat deze mensen dan vaak geen blijvertjes zijn. Juist de mensen met het kwaliteit, die blijven!

Chloe Siere 29-09-2003 09:15

kom op, HelpMePlease, jij weet wel beter toch? en jíj bent multifunctioneel, je kunt zingen, dansen én acteren. laat deze mensen gewoon in hun waan en maak jij je opleiding gewoon af zodat jíj straks kwaliteit kan leveren!

maf fluitketeltje 29-09-2003 16:36

Citaat:

HelpMePlease schreef op 28-09-2003 @ 22:44:
ik snap wel dat jullie het overdreven vinden, maar voor mensen die niet zon ontzettende droom hebben als ik, is het denk ik moeilijk voor te stellen hoe druk ik mij daarwel niet om kan maken. Kijk, als het jou droom niet is denk je vast 'laat ze lekker' maar wanneer het écht je droom is en je ziet dit soort dingen gebeuren, zeg je dat écht minder makkelijk. Het is gewoon oneerlijk.
Waar zie jij staan dat het mijn droom niet is?

klein gek geitje 29-09-2003 16:54

Citaat:

HelpMePlease schreef op 29-09-2003 @ 00:44:
wat is er oneerlijk aan dat die meisjes en jongens het proberen, iedereen een kans. Nee ze hebben nooit zangles genomen maar er zijn heel wat mensen overtuigd van hun zangkunst, laat ze lekker. Ja het is goedkoop dat ze zo aan hun succes komen, maar het is goedkoop succes..

De genoegdoening die je krijgt van het succes wat jij zal hebben nadat je er jaren hard voor gewerkt hebben is groots.. veel grootser dan het succes wat zo iemand in zijn schoot geworpen krijgt met goedkope nummertjes, en dat ik het verschil....

Mushu 29-09-2003 19:38

Idols suckt

HelpMePlease 30-09-2003 20:23

Citaat:

klein gek geitje schreef op 29-09-2003 @ 17:54:
wat is er oneerlijk aan dat die meisjes en jongens het proberen, iedereen een kans. Nee ze hebben nooit zangles genomen maar er zijn heel wat mensen overtuigd van hun zangkunst, laat ze lekker. Ja het is goedkoop dat ze zo aan hun succes komen, maar het is goedkoop succes..

De genoegdoening die je krijgt van het succes wat jij zal hebben nadat je er jaren hard voor gewerkt hebben is groots.. veel grootser dan het succes wat zo iemand in zijn schoot geworpen krijgt met goedkope nummertjes, en dat ik het verschil....

dank je wel. Ik kom net van de academie en ik had zangles, heb t een tijdje gepraat met de lerares over idols en alles. DIe zei precies wat jij zei. Dank je wel.

maf fluitketeltje 01-10-2003 07:50

Citaat:

HelpMePlease schreef op 30-09-2003 @ 21:23:
dank je wel. Ik kom net van de academie en ik had zangles, heb t een tijdje gepraat met de lerares over idols en alles. DIe zei precies wat jij zei. Dank je wel.
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat KGG zegt... ik begrijp echt niet waar je je zo druk om maakt, doe jij lekker jouw ding en laat de mensen van idols hun ding doen, live and let live. Je verspilt je energie.

alpha 01-10-2003 12:15

Citaat:

maf fluitketeltje schreef op 01-10-2003 @ 08:50:
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat KGG zegt... ik begrijp echt niet waar je je zo druk om maakt, doe jij lekker jouw ding en laat de mensen van idols hun ding doen, live and let live. Je verspilt je energie.
Hoezo, ze kan het er nu toch mee eens zijn? Zo las ik het iig..

maf fluitketeltje 01-10-2003 15:20

Citaat:

alpha schreef op 01-10-2003 @ 13:15:
Hoezo, ze kan het er nu toch mee eens zijn? Zo las ik het iig..
Je hebt gelijk, ik las 'precies wat jij zei' als 'precies wat ik zei'sorry.

maanloop.. 02-10-2003 09:35

heeej peepszz...
Idols 1 vond ik wel leuk...vooral de audities hihi..
heb er zelf ook over naged8 om mee te doen, maar toch maar niet gedaan.....

Uiteindelijk ging het rpogramma me toch wel vervelen...en wie wil nou een IDOL worden???
Sorry hoor, maar een status als jamai of Jim(die een concert had voor 16 jaar en jonger hehe) is nou niet all that...

Daangerous 02-10-2003 09:43

Citaat:

HelpMePlease schreef op 28-09-2003 @ 22:44:
helaas voor jou, ik heb wel zo'n droom, jij maakt je gewoon te druk, als je zo hard je best doet als je zegt, kom je er echt wel. Zo niet, dan doe je blijkbaar zelf iets gruwelijk fout. Het is niet altijd de schuld van de media dat andere beter zijn, want dat zijn ze niet, het feit dat hun succes hebben en jij niet, maakt jou niet minder, het maakt je wel minder, als jij je erdoor op gaat zitten naaien, en eigenlijk alleen nog maar door gaat "omdat anderen het verneuken". dat is natuurlijk de omgekeerde wereld: doe gewoon je ding, laat anderen hun ding proberen, en de wereld is weer een stukje beter, hehe...

Ik ga ook niet de hele dag soapies of lopen kankeren over hoe slecht ze acteren, want ik weet van mezelf dat ik gewoon beter weet. Als iedereen vind dat "onze jeugd" kut is, had je ook gewoon kunnen kijken naar de gemiddelde acteerprestatie van de cast. Als ik een folder zie met "katja schuurman, johnny de mol en nog zo'n gast" dan denk ik, loop voor hun, maar ik ga mn avond daar niet verneuken.

alpha 02-10-2003 09:46

Citaat:

maf fluitketeltje schreef op 01-10-2003 @ 16:20:
Je hebt gelijk, ik las 'precies wat jij zei' als 'precies wat ik zei'sorry.
whatever.. :)

Citaat:

maanloop.. schreef op 02-10-2003 @ 10:35:
heeej peepszz...
Idols 1 vond ik wel leuk...vooral de audities hihi..
heb er zelf ook over naged8 om mee te doen, maar toch maar niet gedaan.....

Uiteindelijk ging het rpogramma me toch wel vervelen...en wie wil nou een IDOL worden???
Sorry hoor, maar een status als jamai of Jim(die een concert had voor 16 jaar en jonger hehe) is nou niet all that...

Hoezo wie wil nou een IDOL worden? Genoeg, zo te zien.
En je status hangt natuurlijk helemaal af van de nummers die je zingt, je uitstraling, je gedrag.. En we moeten toegeven dat Jamai en Jim nou nog niet zo volwassen zijn. Maar kijk naar Gareth Gates bijvoorbeeld: zelfde programma, en wat heeft hij voor status? Niet zo-een als onze 'idolen'. Het ligt echt helemaal aan jezelf!

Daangerous 02-10-2003 09:46

Citaat:

6. je staat voor lul

met punt 4, 6, 7 en 8 ben ik het niet eens, en ook voor jou: live and let live

maanloop.. 02-10-2003 15:05

Hoezo wie wil nou een IDOL worden? Genoeg, zo te zien.
En je status hangt natuurlijk helemaal af van de nummers die je zingt, je uitstraling, je gedrag.. En we moeten toegeven dat Jamai en Jim nou nog niet zo volwassen zijn. Maar kijk naar Gareth Gates bijvoorbeeld: zelfde programma, en wat heeft hij voor status? Niet zo-een als onze 'idolen'. Het ligt echt helemaal aan jezelf!

Ja okeej..daar ben ik het wel mee eens....ik vind dat vergeleken met engeland en amerika onze Idols een beetje geflopt zijn...

Wie kijkt er eigenlijk naar Fame academy?? op BBC

Magicgirl 02-10-2003 17:58

ik reageer ff op verschillende dingen:
- Als ik moet kiezen (qua stemgeluid) tussen Gareth en Jamai, kies ik echt wel voor Jamai!
- Ik kijk naar Fame Academy 2: ik hoop echt dat Alex wint (ik vind haar vooral in duetten erg goed).
- Ik ben naar 'onze jeugd' geweest (was inderdaad zonde van tijd en geld) was gewoon benieuwd hoe (slecht) die soapies zouden spelen; Teun Kuilboer was niet slecht, de andere 2 dramatisch...(en de dialogen saai (ik haakte op de helft af))
Katja kwam over als een kleuter i.p.v. een jaar of 16!

Ien 02-10-2003 18:12

Hoohooi!

weet er iemand wanneer de voorondes van idols voor noord nederland zijn?

maanloop.. 03-10-2003 10:48

Jaaahh..alex is echt topper, ik vind ook dat zei zal moeten gaan winnen bij fame academy..

de voorrondes zijn in noord-nederland al geweest twee weekenden geleden, in Hoofddorp..

alpha 03-10-2003 12:16

Citaat:

maanloop.. schreef op 03-10-2003 @ 11:48:
Jaaahh..alex is echt topper, ik vind ook dat zei zal moeten gaan winnen bij fame academy..

de voorrondes zijn in noord-nederland al geweest twee weekenden geleden, in Hoofddorp..

Voorrondes voor Noord-Nederland (Groningen, Friesland, Drenthe neem ik aan) en die zijn in Hoofddorp?! Lijkt me sterk. Noord-Nederland is namelijk niet het zelfde als Noord-Holland, he..

maanloop.. 03-10-2003 12:18

aardrijkskunde is nooit m'n betse vak geweest :bloos: :)

maf fluitketeltje 04-10-2003 16:02

Fame academy alleen vorige week gezien en ik vond Alex echt DRAMATISCH slecht... er kwam geen zuivere noot uit har keel... misschien lag het gewoon aan die keer maar jeetje :eek: ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.