![]() |
afwezig
Ik ben de laatste tijd veel afwezig.
Er is een leuke jongen en meestal wordt ik daar juist actief van. Normaal ben ik echt super druk en sta ik altijd in het middelpunt van de aandacht, maar ik luister de laatste tijd half en ben vaak met mijn gedachten afwezig terwijl er niet echt een probleem is waar ik mee zit. wie heeft dit ook meegemaakt? en kom ik hier nog vanaf? |
Uhhh hoort dit wel hier???
Lijkt me meer psychologie of liefde & relatie...... Maar nee, ik ken het niet eigenlijk.......sorry |
ik denk ook dat t beter op psyg past.
en sja... ik ken t niet echt, naja ik heb t zelf wel, maar niet zoals jij beschrijft... ik ben nooit echt super druk geweest dus ja.... |
Waar ben je dan met je gedachten?
Het lijkt mij een kwestie van zorgen dat die afleidende gedachtes minder worden, maar dat is ws wat makkelijk gezegd, en in praktijk veel moeilijker. :o |
Mja, soms heb je dat gewoon, ben je wat rustiger dan anders. Kan een reden hebben, maar dat hoeft niet hoor. Waarschijnlijk gaat het wel weer over :)
|
Citaat:
|
kheb dat ook wel es gehad:S
|
Citaat:
zelf heb ik het ook meegemaakt, en maak t soms nog mee, maare ikke ervaar t juist als iets positiefs (maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik vanmezelf nogal introvert ben) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |