![]() |
-Waar genoot je van vandaag-? en/of raakte je-Topic-
Voorbeeld van mij, vandaag.
In losse woorden als het ware omschrijven(beschrijving/gedachten/gevoel). De wolken in de lucht vanuit het raampje van de trein Rustgevend Verwondering Net een schilderij Een gek mannetje op het perron in een koepak al loeiend en ik al vrolijk lachend mee Een gesprek met een vriendin. best serieus ik enigszins bezorgd, luisterend, maar toch ook allebei weer gezellig lol en vrolijk blij Kinderen in uitzichtloos gevangenis Gemis In Kou en honger al gekleed. Schuldig ik die zit te eten. Machteloos al kijkend toe. |
ehm, mijn dag van vandaag is erg kort. Dus doe maar die van gister ;)
toch nog het gevoeld dat ik bij m'n ex-klasgenoten hoor vertrouwde gevoel van de paardjes terug |
mijn droom (zie topic dk, laatste reply voor de geintereseerden)
|
Gisteren, mag dat ook? :)
wc trap af iemand anders trap op dik zwanger wij in de wc tandpastageur van wie zou dat nou zijn? ;) lampen rode stoelen ronde tafeltjes kleine lampjes veel mensen camera's wij komen op tv! Femke Femke Femke en Astrid Joosten wij zijn cool we zitten áchter Astrid Joosten filmpjes kijken Femke kijken ze kijkt, ze kijkt! naar mij! ze lacht ik ook zij weer ik weer oog in oog met Femke écht :) (ik heb een tv-programma bijgewoond gisteren) |
Mijn
allereerste echte schooldag! Ongeïnteresseerde mensen Wat doen jullie hier? Lieve Floor Met jou kan ik goed opschieten! Wat een huiswerk Ik word nu al niet goed Wanneer komt die stomme bus? Rij door mens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan ik mij voorstellen;), volgende keer misschien weer een gesprekkie:D |
als ik dalijk naar de wc ga...ik ben het al aan het ophouden en als je dan zo leegloopt...waaah echt heerlijk...
ok klinkt misschien flauw en/ of dom, maar het is serieus fijn :) |
Citaat:
|
Gisteren..
Gewerkt En Moe Maar Wel Tevreden Oh! Ik Hou Van Haarlem 's Avonds Fietsen, Rustig, Bomen. Lichtjes Weerspiegeling Glanzend Water. Geheim, Maar Geen illusies, Alles Echt En even Puur En donker In de Wolken Stralen, Licht Contrasten. Ik alleen In stilte Tussen het Geraas van auto's En de klokken Luidden zacht Maar niet hier Ik keek En alles Leek even Stil te staan. |
Wat een onzin :rolleyes:
|
Citaat:
Wat Aardig zeg |
Citaat:
Liedje mooi auto zonsondergang |
Citaat:
Wat Mooi te lezen:), beeldend. |
Citaat:
jep, dat bedoel ik.(wat betreft dat "raken", dat hoeft niet alleen in een positieve zin te zijn) |
Citaat:
|
Citaat:
Het was ook zo'n bijzonder moment, vond ik. |
haha
losse woorden zeker. jullie typen hele zinnen maar dan onder elkaar :rolleyes: wat een on zin nig to p i c |
smsjes.
|
het korte gesprek met me vriendinnetje en het relaxte msn-gesprek wat ik op het moment heb met een goeie vriend van mij waarin we allemaal gave dingen zeggen...
|
mijn
eigen boosheid want het loopt nogal op punt |
Gister
Positief gesprek met twee leraren dat ik me niet hoef te schamen voor mijn gedrag |
Van mijn 2 hamburgers net..
:p |
Gister:
Negatieve sfeer stad raakte me. Vandaag: Mijn droom raakte me.. |
ik genoot vandaag van je moeder
|
Hoe vul ik zo snel mogelijk, zo veel mogelijk regels. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |