![]() |
Gouden Gids Divisie
gezien de vele reacties op mn agovv-topic merk ik dat er nogal wat mensen deze prachtige divisie volgen: dus behandel alles hier!
Over vanaaf: ben blij voor de Graafschap dat ze weer eens hebben gewint |
haha bijna niemand heeft de ronde voor vandaag ingevuld dus ik sta nu 1e :p
|
Citaat:
|
de eerste divisie zouden ze moeten afschaffen en moeten samenvoegen met de beste amateurs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of anders gewoon de beste 20 met een promotie/degradatie-systeem. |
Of ze moeten een tweede divisie maken van de goede hoofdklassers die tevens ook de middelen hebben om bij promotie betaald voetbal te kunnen gaan spelen.
Onder de 2e divisie de hoofdklassers die nog over zijn in twee 3e divisies enz. Want in de Gouden Gids Divisie heb je tog nix meer te verliezen. Maar voor dit Topic: Ik hoop dat AGOVV kampioen wordt. Leuke voetballende ploeg :D |
HERACLES KAMPIONE
(y) FOOIJDONK (y) PS. LIEF ZIJNN |
De GGD. Achja, ik kijk er eigenlijk helemaal nooit na. Het enige wat ik, af en toe, volg is de nacompetitie.
|
Ik ben MVV-fan. We gaan nog niet zo goed dit jaar en verwacht van MVV ook niet veel zou ik zeggen. Veel winnen zou leuk zijn maar we hebben en krappe, jonge selectie. Toch hielden we de koploper, Den Bosch, gister knap op 2-2! Was een mooie wedstrijd, tweede helft was superspannend, bij 2-2 werd het nog een loepzuivere goal van ons afgekeurd ( :( ) en de sfeer was gister weer mooi! Alleen jammer dat het geen drie punten waren, maar een puntje tegen een titelkandidaat is al redelijk goed! (y)
|
gister was idd super he :D ind e geusselt!!
maar die gaol van fabio....was dat buitenspel? hij twijfelde toch wel heel erg met vlaggen... maar goed een verdiend puntje |
Ja, eindelijk kon ik juichen als Graafschap supporter. Eerste helf tegen haarlem zo slecht. FLUIT
Hebben we geluk dat we niet met 0-1 achterkwamen. Maar gelukkig wel gewonnen. En kampioen worden we toch wel! |
Jaja na een kwartier had heracles al gewonnen. Een prachtig afstandsschot van Rose van 30 meter ;)
Eerste keer dat we winne trouwens dit seizoen. :o |
Citaat:
Was wel een mooie wedstrijd (y) en een prachtige sfeer! :) |
Citaat:
|
TOP Oss - MVV 7-0 :eek:
en Sparta nu nummer 1 :cool: (y) |
Citaat:
|
en Helmond eerst tegendoelpnten + pntverlies..Graafschap komt terug?!
|
Citaat:
|
Citaat:
Doetinchem, we komen! |
Sparta afgelopen vrijdag voor de derde keer in 1 week gewonnen.. Ik is iig tevreden :D Sparta naar vóóóóóre!!
|
Wat een fantastische divisie die gg- divisie. Er wordt volop gestreden, er staan nog hollanders op het veld en het voetbal is vaak erg attractief.
EAGLES CAMPIONE!! |
Citaat:
Maja... ik zie het wat mijn cluppie betreft op dit moment heeeeel somber in :( |
Sparta wordt kampioen !!!! :)
|
Citaat:
|
Wij staan bovenaan! :cool:
... als je de krant omdraait :( |
Echt vrolijk word je er niet van nee...
Mja ik heb mijn hoop al sinds 2 jaar geleden op het seizoen 2006/2007 gevestigd, dit omdat 6 en 7 beiden mijn geluksgetallen zijn ;)...en daar komt nog eens bij dat het dan ook wel weer eens mag! |
Wat een bagger zeg dat AGOVV, denk het nou echt wat te kunne maken? Als Eindhoven, Telstar, Top Oss en Excelsior, met alle respect, al ploegen zijn waarbij je punten verliest...
Er zijn voor mij 2 titelkandidaten en 2 outsiders: Sparta en Den Bosch titelkandidaten Go Ahead en De Graafschap als outsiders, alhoewel Gra dan wel eens moet gaan winnen... |
Citaat:
Mjah dit jaar is gewoon een overgangsjaar. Gewoon elk jaar weer beter worden. |
Zeker gek !
Mijn logica :D Ach zolang 7-0 niet meer gebeurd kan ik er wel mee leven, hier en daar punten wegsnoepen en een beetje leuk voetbal, en op naar volgend seizoen ;) |
Citaat:
Zelfs hun harde kern raakt een beetje overmoedigd. Ik zag iets wegflitsen (terugzakken) in het Sky café! |
Citaat:
En dan steeds elk seizoen beter worden, de rust rond de club moet terugkeren, langzaam weer opbouwen tot een goede ploeg/club! (y) |
En zoe is 't mer jus ! :D
|
Heracles- Mvv: 2-0. Slechte wedstrijd, maar toch weer gewonnen.
2 goals in de laatste 10 minuten ;) |
Citaat:
|
T gaat lekker met Eagles op supportsgebied (n) Enigste wat ze de laatste tijd nog doen is rellen schoppen en de club aanmoedigen ho maar!.
|
Citaat:
|
Het boeit me allemaal niet zo veel meer. Maar ik hoop toch wel nog altijd dat VVV wint. :o
|
Citaat:
0-0 was een betere afspiegeling geweest, we kregen een paar goede kansen en moet je nou eens kijken hoe we achter komen: Wanneer? 4 minuten voor tijd! :( Door wie? Door Looms, de man die een paar minuten daarvoor rood had moeten krijgen. :( Hoe? Via een zondagsschot! :( Dit was dus echt een overwinning waar ik van baalde. Maja, dat krijg je misschien ook automatisch als je in de hoek zit waar de klappen vallen. Maar als we dit spel spelen vrijdag tegen Fortuna (met de ervaren Hastings weer terug) dan worden het vrijdag 3 punten voor ons! (y) :) |
Citaat:
Sorry voor de up maar dit was het 1ste topic wat ik kon vinden over GG-Divisie. |
SUPERBOERN!!! uut d'n achterhoek hup de groafscap!! :cool:
oke,....dit was een zinloze reactie :p |
MVV van de laatste plaats af: wat een prestatie. :D;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |