![]() |
soepstengels
Zijn jullie ook zo dol op soepstengels? Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Ik begin 's morgens al met een stuk of drie van deze overheerlijke delicatessen. in de middag eet ik er meestal een stuk of 7, afhankelijk van in wat voor bui ik op dat moment ben.. 's Avonds warm ik ze meestal op.. en als toetje eet ik een soepstengel uit de ijskast.. Als ik drink gebruik ik een soepstengel als rietje. |
Ik heb maar een aantal x soepstengels gegeten sinds mijn 3e jaar. Ik vind er gewoon niet zoveel aan, alleen in de soep kunnen ze wel lekker zijn. Maar als tussendoortje neem ik toch liever een koek ofzo :o. Wel ongezonde natuurlijk.
|
Juh! daar ben ik echt gek op.
(ik eet het niet zo vaak, want zo'n pak is snel leeg :o ) |
Beetje droog (n) :o
|
Lekker ja :)
Je hebt ook van die soepballetjes, die zijn ook lekker... maar wel vet :S |
Je moet er op zuigen! Heerrrrrrrlijk!
|
Ik at ze vroeger altijd toen ik klein was en toen vond ik ze heel lekker. In Italie staan ze in een restaurant vaak op tafel en dat zijn dan van die hele dunne en gekruide die zijn erg lekker.
|
Van die gedraaide, met bepaalde kruiden, ik weet niet hoe ze heten, maar in ieder geval: die zijn echt heerrrrrlijk!
Gewone lust ik ook al... :) |
Ik eet ze mijn hele leven al, lekker (y)
|
Citaat:
|
Mmm, soepstengels zijn lekker (y)
|
Jaren geleden dat ik die gegeten heb.
|
Vind ze wel okee, maar ik hou niet echt van dingen waar niet echt smaak aan zit :)
|
Ze zijn wel lekker, maar wij hebben ze nooit (meer).
|
Citaat:
|
Jezus, ik was zeker stronken toen ik dit topic opende, maar de reacties zijn nog debieler :p
|
Citaat:
|
die croissant achtige van de la place van de v&d zijn lekker!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |