![]() |
[paint]
|
eeeh.. stelt het wat voor?
|
das kunst.....
sorry ik vind t niet mooi... |
uhm... tja beetje te simpel, dat geldt voor zowel de vormen als de kleuren.
|
ik vind het niets, qua kleur, qua compositie enz.
|
Nee ik vind het niet mooi, de kleuren niet en het ziet er echt zoo simpel uit.
|
grapje?
|
Het lijkt een beetje op die frutseltjes die je over houdt als je in gekleurd papier hebt geknipt. Van die restvormpjes.
Zeer dynamisch, alleen technisch niet naar tevredenheid uitgewerkt. |
mooie achtergrond kleur (y)
:confused: |
Naar (n)
|
bluh
|
ik vind hem tof!!
|
Anna, wat vond je er zelf van dan?
|
je hebt of een gebrek aan humor, of aan talent...
|
mja maak et strakker en herhaal etzelfde principe een keer of 1000 en et ziet er al stuk intresanter uit
dit is niks meer dan poep |
zeikerds
ik vind het wel iets hebben, doet me een beetje denken aan escher, alleen dan simpeler. |
Citaat:
Afzichtelijke achtergrondkleur.. het doet me niets eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat dan nog, wat zou je eraan hebben als ik nog meer negatief feedback geef, ik probeer er ook maar het beste uit over te zeggen, de negatieve kant was al luid en duidelijk te lezen. Het had extreem weinig nut het te herhalen... en dat van escher doelde ikop de vormen die elkaar overlappen, uiteraard niet de schetsen/diepgang van die man. maar ach, never mind, dat zal weer te vaag worden. |
Citaat:
|
Opzich wel leuk, maar die kleuren maken het lelijk.
Ik heb het even andere kleuren gegeven. http://members.lycos.co.uk/princessn...scholieren.jpg (als je het niet erg vind) |
Gaat dit topic nou net zoveel status krijgen als Artmaster's "negatief rood kruisje"-topic? :p
|
Citaat:
wim wok: als je dit complexerder vind als escher moet je echt eens een bril gaan kopen :rolleyes: |
ik neem aan dat dat ironisch bedoeld was...
|
nah benk de enige die t wel mooi vind? Ik hou van de kleuren en de zwarte randen erom en 'dat het niest voorsteld'. Maar tis idd wel heel erg simpel.
|
Citaat:
En dan die tekening waarin al die mensen in verschillende richtingen trappen op en aflopen; dat kán toch helemaal niet. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg gewoon wat je ervan vind, en maak je niet druk om wat anderen vinden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |