![]() |
Besluit loze vrouw !
Ik ga al ongeveer 3 maanden met een vrouw om wat eigenlijk heel erg goed liep als vriendschap.
Maarja als je elkaar regelmatig ziet en je gezellige dingen gaat doen regelmatig is het gewoon een kwestie van tijd tot er meer gebeurt :( Nu we 3 weken verder zijn sinds onze eerste kus begint de twijfel in te slaan bij haar of dit wel goed is. Het ene moment wil ze opeens een relatie en op het andere moment weer helemaal niet. Mijn gevoelens worden hierdoor erg door elkaar gejaagd en begin me soms echt ongelukkig te voelen hierdoor. Het beste zou in principe zijn om er gewoon een punt achter te zetten en uit elkaars leven te verdwijnen maar zij wil mij niet kwijt als vriend en ik haar niet. Maar ik heb zulke gevoelens dat ik denk niet meer gewoon als vriend met der om te kunnen gaan. Ik zelf zat te denken om maar gewoon een tijd niks van me te laten horen en zo afstand te creeeren maar weet niet of dit een goed idee is ??? Kan iemand me hier misschien een beetje bij sturen. |
naja kzit zelf een soortgelijke situatie,
eigk moet je haar zeggen dat je wilt dat ze er eerst zelf helemaal zeker van word wat ze wil! en dan pas verder gaan denken aan jullie relatie! succes ermee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |