![]() |
Hoe was je zomer en welke bands heb je deze zomer gezien
Zomertopic.
Einde van de zomer is wanneer de school begint. VOor diegene die niet naar school gaan is alsnog de zomer afgelopen want de school begint weer. Welke bands heb je gezien, wat heb je gedaan deze zomer? hoe was je zomer, op schaal 1/10? Knal het er maar in. |
mn zomer krijgt een 9, geweldige tijd gehad
gezien: (in canada) metallica linkin park limp bizkit deftones (op LL) sugarcult reel big fish less than jake rancid the vandals lagwagon the mars volta the blood brothers nightwish corvus corax boysetsfire 2 many dj's autumn beck the ataris the foo fighters guano apes afi live sum41 sparta (in NL concertzalen) boysetsfire silverchair zeker een muzikale zomer, aangezien ik ook veel nieuwe bands heb ontdekt en leren kennen via kazaa. was leuk om het contrast te zien tussen canada/VS/nederland qua muziek. de VS vind ik heel slecht wat muziek betreft., je hebt je radio en verder weinig. Canada is (y), ontzettend veel muziekwinkels en festivals overal. en ik was blij om weer terug te zijn in NL omdat ik daar mn betrouwde winamp weer kon terugvinden tada, dit was uberboeiend |
ik ben naar schotland geweest, dat was wel indrukwekkend. Foto's post ik binnenkort. In de natuur wandelen, het contrast zien tussen het kapitalistische nederland en het redelijk 'vrije, niets moet' schotland.
Wat heb ik gezien? Pennywise Matchbook Romance Sick on the Bus Strichnyne Do or Die (voorprogramma do or die) vlak voor zomer: gathering chimaira spineshank mogwai (voorprogramma mogwai) een bunch of bands op PP: Poison the well Mars volta Eels Cult of Luna Alien Ant Farm Staind Boy sets fire All American Rejects Peter pan Speedrock Pretty Girls Make Graves Thisgirl InMe Pennywise Lagwagon Gazzoleen Cave-in en nog wat die ik vergeet ik vergeet een hoop :( |
Welke zomer. fuckin werk. :(
|
Citaat:
deluge , instil en darwin in ons mooie Hengelo. |
Citaat:
|
Citaat:
komst du auch? kan bij mij wel blijven pitten denk ik (als ik in neue haus woon) |
Mijn zomer was wel oke, Frankrijk geweest en was niet super boeiend. Daar geen bands gezien (like doh... alleen maar karaoke :D)
Qua bandjes was het echt heel erg tof, vooral de maand Juni was vrij geniaal. Ook heel veel nieuwe muziek leren kennen door nieuwe vrienden hier en door Frisö <3 Vlak voor de zomer: Rebound Silverchair Chimaira Spineshank Thrice Boysetsfire Strung out Nofx hell is for heroes bouncing souls *wat er nog meer op deco was* nog een keer boysetsfire NAOP Length of time Atreyu Backfire! Loikemie (ofzo) Nog een keer Boysetsfire nog een keer atreyu nog een keer atreyu zaccheria do or die Pukkelpop: Poison the well Mars volta Eels Cult of Luna Alien Ant Farm Staind nóg een keer Boy sets fire All American Rejects Pretty Girls Make Graves InMe Pennywise Lagwagon Gazzoleen Cave-in AFI Matchbook romance Less than Jake Mogwai En nog zo veel meer, maar dat weet ik niet meer verder ga ik vanavond naar Lagwagon en heb ik op 25 augustus nog Pennywise en Matchbook Romance gezien Oh, cijfers: qua op vakantie gaan een 7 qua bands enzo een 8,8 en qua mensen ontmoeten en liefzijn een 10 :D |
ja, twas weer gezellig.
onderandere gezien: Strapping Young Lad Nile (2x) Arch Enemy Opeth Mudvayne Metallica In Flames Testament Soilwork Darkane Slayer Vader Dew Scented The Crown Sentenced Thyrfing Raunchy |
Metallica
Marilyn Manson Nile Autumn Brainshake Darkdayrising Mudvayne Arch Enemy op Fields of Rock Mijn zomer was (y) (10/10) |
Sepultura
Iron Maiden Anthrax Type O Negative Peter Pan Speedrock Mastodon Brainpower Madball 2x Blood For Blood All Out War Morda Most Precious Blood Kill Your Idols Uppercut Razor Crusade I-reject DarkDayRising Line Of Defense 5 Year Plan On Fire Dominator ennnnn dat was het wel zo'n beetje. :D nou ik het op 'n rijtje gezet heb zijn het er toch meer dan ik dacht. en binnekort (maar dan is het geen zomer meer volgens mij): INTEGRITY STRETCH ARM STRONG |
kutzomer.
8weken huisarrest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het wel een fijne zomer, alleen geen enkele band gezien.
|
Citaat:
|
Stickleback
Blooddrenched Bagger United HER All American Rejects Alien Ant Farm Boy Sets Fire Rancid IDEFY Redlight Flash Anti-Flag BEEF Reel Big Fish |
Citaat:
mijn zomer een 7, vorige was veel koeler, maar zeker een voldoende. Verder alleen dingen op Lowlands gezien, Pinkpop was geen zomer en heb geen zin om op te zoeken wat ik daar gezien heb :D Op LL in willekeurige volgorde: the mars volta 2 many dj's admiral freebee the foo fighters afi live calexico turin brakes grandaddy das pop starsailor kaizers orchestra ladytron lamb moloko ojos de brujo suede stereophonics |
Mwa, 7 ofzo:).
Gezien: Silverchair Blind Guardian Metallica Radiohead Grandaddy Interpol Underworld Arno :D en nog veel meer... |
ik weet het niet meer helemaal precies in ieder geval:
Mars Volta Starsailor Foo Fighters The Spades The Apers AFI The Datsuns Electric Six Feeder Guano Apes The Levellers Lagwagon Rancid Staind Stereophonics Manic Street Preachers, maar dat was meer in de lente eigenlijk en ik ga nog naar Placebo Muse Radiohead Bob Dylan qua muziek was dit een zeer goede vakantie... er veel nieuwe bands leren kennen en naar lowlands geweest.. en qua zelf op vakantie gaan was het ook wel vet |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: graspop en de rest van de vakantie vooral veel gewerkt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |