![]() |
Kauwgom
Heej mensjes!!
voor school moet ik als straf een opstel schrijven over het kauwgomprobleem. Het ligt overal op straat en onder tafels op school. Op school is daarom ook een kauwgomverbod in gesteld. Tsja... Aangezien ik daar een beetje lak aan had werd ik betrapt en moet ik nu maar even een opstel gaan schrijven. Heeft iemand een idee hoe ik het *kauwgomprobleem* kan oplossen??? Pleazzz reageer ff, zodat ik een leuk opstelletje kan schrijven.. :D |
Nou, op mijn vroegere middelbare school mocht er ook niet worden gekauwd, toch lag het er op het terrein en onder de banken vol van.
Als er iemand twee maal werd betrapt op het eten van kauwgom dan moesten ze de vrijdagavond, na school het terrein ontdoen van alle kauwgom? Hoe? Met zo'n ijskrabbertje. :D |
Bij ons op school hebben ze een gezicht van hout opgehangen waar iedereen zijn kauwgom kan plakken. Van andere scholen hoor ik dat er een bord hangt met het gezicht van een leraar, waarop iedereen zijn kauwgom kan plakken :).
|
----> School & studie
|
Gewoon toestaan op voorwaarde dat men niet asociaal kauwt (met mond wijd open dus).
Dat wordt door veel leraren gedaan bij ons en het zorgt ervoor dat niemand z'n kaugom onder de tafel plakt ofzo. Je hoeft hem namelijk nooit te verstoppen en kan hem openlijk weggooien. Alleen als het te asociaal wordt dan kan diegene gevraagd worden netter te kauwen of toch het kaugompje maar ff uit te spugen in de prullenbak. |
Bij ons wordt het in de meeste lessen toegestaan mits het niet te opvallend is... Ik denk dat dit er juist voor zorgt dat het geen probleem wordt... Want alles wat niet mag is juist leuk om te doen :D
|
Bij mij wordt het absoluut niet toegestaan,niet in de klassen en ook niet in de kantine.En daar wordt best wel op gecontroleerd.
|
hoe je het kan oplossen? wat dacht je van oploskauwgom? :D
|
bij ons op de middelbare school was het zo; 1x kauwgom, 5 dagen corvee,....maja meestal hoefde dat nooit gelijk,...of de leraren zagen het niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |