![]() |
[TV] TV aansluiten op PC
Ik heb nu een kleine (37 cm) ktv op mn kamer staan, maar deze heeft slechts één aansluiting: een kabelaansluiting. Er zit geen scart- of andere mogelijke aansluitingen op.
Ik wil graag DVD's kijken op mn tv, die ik afspeel op m'n computer. Kan ik deze aansluiten op m'n tv? |
Toevoeging: het gaat me dus om het televisie gedeelte. Mijn videokaart (Club3d GeForce 3 Ti200) heeft video-out, dus dat is het probleem niet.
|
Je zou een goedkope VCR met scart aansluiting kunnen kopen. TV-out --> Coax kan afaik niet.
Ik denk echter dat je net zo goed een standalone DVD-speler kunt kopen. edit: is je monitor niet groter dan je tv? 17 x 2,54 = 43,18cm. Kun je de films net zo goed op je pc kijken of niet? |
Citaat:
Citaat:
|
bij m'n snes kreeg ik (ja ik weet het, tis lang geleden) zo'n tussenstuk voor je kabel, dus dan kon je via de kabelaansluiting je snes op de tv aansluiten, misschien bestaat ook zoiets voor svideo :)
|
Citaat:
|
ik heb geen snes maar een gewone nes
er zitte wel 2 van zo'n wazige soort verlengkabels bij, zo'n ding wat je hier in de geluidboksen pleurt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |